Просування сайту в пошукових системах - це не просто набір якихось стандартних дій, які підійдуть для кожного веб-ресурсу. План просування сайту в кожному окремо взятому випадку буде мати свої особливості. Але все-таки можна визначити якийсь загальний набір дій по розкрутці сайтів, якого потрібно дотримуватися для успішного результату кампанії. І розповість нам про це співробітник компанії «МирСео24», в якій безпосередньо можна замовити просування вашого сайту в інтернеті (SEO, продвижение сайта в интернете).
Багато що залежить від мети просування сайту
А цілі у власників сайтів можуть бути різними. Одні організовують кампанію з метою підвищення позицій в пошукових системах, досягнення вершин ТОПу і збільшення продажів товарів і послуг. Хтось в якості ключової мети розглядає просто збільшення кількості відвідувачів веб-ресурсу. Інші ж, організовуючи просування сайту, ставлять перед собою завдання збільшити дохід з нього. Виходячи з мети і матимуть місце деякі відмінності в підходах до просування різних сайтів.
Тип сайту також має значення
План просування сайту в пошукових системах також матиме особливості в залежності від того, який саме веб-ресурс «розкручується». Наприклад, роботи з просування інтернет-магазину будуть відрізнятися від робіт, що забезпечують розкрутку корпоративного сайту.
Отже, виділимо основні етапи просування сайту, які мають місце при роботі з різними ресурсами.
Цілі просування
На першому етапі визначаються цілі просування. Як вже говорилося, від цього залежить дуже багато чого. Дуже важливо правильно вказати фахівця, якому ви довіряєте seo-просування, цілі, які переслідуються при організації кампанії.
Після того як цілі визначені, настає етап формування ядра запитів, за якими буде організовуватися кампанія. Що мається на увазі під цим етапом? Тут важливо правильно визначити перелік ключових фраз, які будуть найкращим чином підходити під ваш сайт. Робити це можна як вручну, так і з використанням спеціалізованих програм (сервісів). Але найкраще використовувати обидва варіанти - програми, які надають допомогу в добірці семантичного ядра, і самостійний аналіз популярності запитів в Яндексі і інших пошукових системах, де планується просувати сайт.
Аналіз конкурентності
Після того як ядро (набір ключових слів) сформовано, необхідно провести аналіз конкурентності по кожному з них. Знову ж таки, тут використовується як ручний аналіз, так і аналіз за допомогою спеціальних програм (особливо це актуально, коли набір ключових фраз не обмежується декількома штуками).
При отриманні результату аналізу конкуренції за кожним з ключових запитів стає видно, які методи використовувати для кожного з них, щоб досягти результату.
Аудит веб-ресурсу
Розглядаючи далі основні етапи розкрутки, варто зупинитися на такому важливому процесі, як аудит веб-ресурсу. На цьому етапі здійснюється аналіз ресурсу на предмет відповідності вимогам пошукових систем. При проведенні аудиту оцінюються наступні параметри:
- Ступінь оптимізації сайту. Тут оцінюються зовнішні і внутрішні чинники, які можуть вплинути на те, щоб плановане просування сайту було успішним;
- Як ставляться пошуковики до веб-ресурсу (чи його сторінки в індексі, накладені чи на сайт фільтри і т.д.);
- Зручність сприйняття сайту користувачами мережі інтернет, привабливість дизайну, зручність використання і т. д.
Саме інформація, отримана на етапі аудиту, є основою основ. І від того, наскільки якісно виконані всі заходи цього етапу, залежить успішне проведення всієї кампанії. Якщо при аудиті зробити неправильні висновки і почати рухатися в неправильному напрямку, то гроші, виділені на просування веб-ресурсу будуть витрачені даремно. Тому довіряти роботи по аудиту сайту потрібно професіоналу в області SEO-просування, щоб отримати дійсно дієві поради і вибрати методи, які будуть ефективні саме для даного веб-ресурсу.
Аудит сайту також може виконуватися як вручну, так і з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. Звичайно, реалізувати все вручну дуже і дуже складно, так як аналізувати потрібно величезна кількість чинників.