Господарські товари: Тренди та перспективи

Господарські товари: Тренди та перспективи

26.06.18 00:23 0 1518

Господарські товари - це дуже широке поняття, яке охоплює великий перелік товарних груп, призначених для господарсько-побутових потреб. Глобально сюди навіть можна віднести посуд, товари для ремонту та, частково, - будівництва. До речі, придбати господарські товари за доступною ціною можна в інтернет-магазині "Мир Хозтоваров".

Досить влучно це поняття відображає англійське слово household, що буквально означає "утримання будинку", і відображає стандартне розуміння цього товарного сегмента.

У класичний перелік господарчих товарів можна включити:

  • побутову хімію;
  • засоби сангігієни;
  • господарсько-прибиральний інвентар і приналежності;
  • всілякі побутові речі (харчові пакети, плівки, скотч, мотузки, сміттєві мішки, ящики);
  • побутові аксесуари та ін.

Ринок госптоварів в України

Сегмент household - це ємний ринок, який займає другу за значимістю частку в сегменті товарів повсякденного попиту після продовольчих товарів. Зважаючи на своє величезного структурного різноманіття, ринок госптоварів зростає бурхливими темпами і його активний розвиток продовжиться і далі, навіть не дивлячись на поточні негативні тенденції в економіці. У той же час ринок household - це ринок з дуже високим рівнем конкуренції як на рівні великих вендерів, так і на рівні рітейлу. У зв'язку з чим, для нових гравців вхід в даний сегмент може бути пов'язаний з ризиками.

В цілому, по ринку госптоварів основну частку продукції (до 95%) складають товари імпортного виробництва, перш за все вироблені в Китаї. Частка вітчизняних виробників висока в сегменті побутової хімії і сангигиени (мило, туалетний папір і т.п.) - до 90%. Сировина для сангигиени, як правило, використовується закордонне. Для побутової хімії і простих пластикових товарів - сировина навпаки, проводиться у нас, в тому числі і для продукції А брендів.

Також варто відзначити, що деякі провідні світові компанії роблять спроби імпортозаміщення шляхом налагодження виробництва в Україні товарів, які традиційно імпортуються з Китаю. Наприклад, НХК. Насправді необхідність в цьому зріла сама по собі вже давно, і поточні економічні зміни повинні посилити цю тенденцію.

Український ринок гостоварів повністю відображає загальносвітові тренди. Відмінність полягає в тому, що рівень споживання госптоварів в нашій країні ще в кілька разів нижче, ніж на Заході. Тому, за оцінками аналітиків, в найближчі 5 років буде переважати стабільне зростання на рівні 10-15% на рік.

Сфера госптоварів обширна, тому якогось лідера назвати не можна, тому що в різних галузях госптоварів - різні гравці і вони, найчастіше, навіть не перетинаються один з одним. Так, наприклад, в сегменті побутової хімії лідером є Procter & Gamble. У сегменті товарів по утриманню будинку лідером за обсягом займаної частки ринку є компанія НХК.

Що стосується екотенденціі, то в нашій країні вона знаходиться в зародковому стані. На ринку є відповідна пропозиція, але це, скоріше, на догоду загальносвітовим тенденціям. Як я зазначав раніше - наш споживчий ринок, і обсяг, і рівень споживання значно відстає від західного.

Основний тренд на ринку класичних госптоварів - це зміна в структурі споживання. Споживачі частіше стали керуватися критерієм якості, а не ціни. Також сучасний споживач звертає увагу на зовнішнє виконання товару і його функціональність.

Відповідно, при всьому тому, що функціональна сутність продукту не змінюється, виробники прагнуть створювати товари оригінального виконання, прагнуть підвищити їх функціональність і ергономічність. Здавалося б, що може бути простіше, совка для сміття або швабри? Проте, їх існує величезний вибір - різного виконання, дизайну, з додатковими функціональними пристосуваннями - совок з щіточкою, наприклад, або швабра з механізмом віджиму і т.д.

У той же час, будь-то принципово нових продуктів тут навряд чи можна чекати. Побутові товари household - це гранично прості речі, які служать елементарних побутових потреб - підтримці чистоти, порядку, гігієни. Власне, швабра, - вона як була сто років тому шваброю, так вона нею залишилася і до цього дня. Можливо, підвищився лише функціональний рівень (швабри стали не дерев'яними, а пластиковими, з'явилися знімні насадки і важіль віджиму). Те ж можна сказати і про інших господарсько-побутових товарах.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Меблі на замовлення: ...
Наступна новина: Шапка для жінки 30-35 ...

КОМЕНТАРІ