У Чернігові можуть почати виробляти електробуси спільно з Китаєм

У Чернігові можуть почати виробляти електробуси спільно з Китаєм

07.07.18 11:10 0 437
5 липня, Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко зустрівся з представниками підприємства «Shanghai Aowei Technology Development Co., Ltd» з Китайської народної Республіки. Дана корпорація є експортно-орієнтованим підприємством, що спеціалізується на розробці, виробництві і продажі електричних двошарових конденсаторів і ультраконденсаторів. Вони використовуються при будівництві електромоторів та іншого електронного обладнання для електробусів.

Під час зустрічі підприємці з Китаю розповіли, що вчора, 4 липня, вони відвідали КП «ЧТУ» та оглянули загальний стан підприємства, тролейбусів та стан мереж. Після чого відправилися на зустріч з керівництвом ПрАТ «Чернігівський автозавод» (ЧАЗ), аби оглянути потенціал підприємства на предмет створення об'єднаної виробничої бази по виготовленню електробусів. Представники «Shanghai Aowei Technology Development Co., Ltd» засвідчили, що подібний успішний досвід у них є з Республікою Білорусь.

Хуа Лі, представник компанії, сказав, що під час оглядин вони побачили, що в Чернігові є великий потенціал та всі необхідні умови для створення нової бази для виготовлення електробусів. Протягом короткого часу відбудеться стадія переговорів з ЧАЗ і потім буде прийняте кінцеве рішення - щодо спільного виробництва.

- Ми приїхали не з метою продати вам електробуси, а хочемо впроваджувати наші технології спільно з місцевим виробником. Створити виробничу базу, як зробили ми в Білорусі, - сказав він.*/blockquote

Владислав Атрошенко сказав представникам китайської компанії, що міська влада завжди зацікавлена в створені будь-якого виробництва в місті:

- Це і додаткові робочі місця, додаткові податки, і розвиток міста. Ті напрямки підтримки, які ви будете просити в нас як в міської влади, я готовий надавати в міру своїх повноважень, - сказав він. */blockquote

Обговорюючи плани закупівлі нових тролейбусів Владислав Атрошенко розповів, що новий громадський транспорт місто планує придбати за кредитні кошти, надані ЄІБ на вигідних умовах. А також підкреслив, що для міста було б ще вигідніше залучити кредитування від Китаю ніж ЄІБ:

- Чому нам було би вигіднішим китайське кредитування ніж ЄІБ? Були б скорочені терміни розгляду заявки на кредитування і ми могли прокредитувати не тільки електробуси, а й інфраструктуру. Адже нам потрібно встановити зарядні станції і більш за все, що потужність електростанцій буде вимагати й заміни силових мереж (дротів) та підстанцій. Це все можна було б об'єднати в єдиний проект і Чернігів був би пілотним містом. Ми готові купувати орієнтовно 60 тролейбусів. Окрім цього ще додатково купити електробуси на 30 пасажирських місць, - сказав міський голова.*/blockquote

Розвиваючи тему кредитування від Китайської сторони, Владислав Атрошенко зазначив, що міста України зараз можуть виступати надійними позичальником коштів:

- Мені відомі випадки коли китайські виробники для посилення позиції китайської продукції на колишньому радянському ринку та європейському ринку підкріпляють своїх виробників можливостями кредитування покупця. Я вважаю цю позицію дуже мудрою, адже міста - це надійні позичальники, - сказав він.*/blockquote

Підводячи підсумки зустрічі представники компанії «Shanghai Aowei Technology Development Co., Ltd» сказали, що в кінці липня або на початку серпня буду намагатися направити до Чернігова групу проектантів, які проведуть дослідження по існуючій контактній мережі і стану громадського транспорту, а потім нададуть звіти і варіанти рішення цих питань комплексно.

Повне оновлення громадського транспорту міста та модернізація його є одним з пріоритетних завдань чернігівської міської влади, над яким постійно працюють фахівці та залучаються експерти. Питання переходу з традиційного громадського транспорту (тролейбусів, автобусів) на електробуси в місті вже давно на слуху.

Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Житомирській області ...

КОМЕНТАРІ