Багато компаній, ще задовго придумують, що б подарувати чоловікам і жінкам - партнерам, колегам, клієнтам і співробітникам - на 23 лютого і 8 Березня. Ці дати вже давно почали виділяти в корпоративних календарях. У «весняні» свята важливо просто проявити увагу, зробити приємне і нагадати про себе.
Далі, ми розглянемо найпопулярніші подарунки на ці свята і розповість нам про них співробітник компанії «Промоконцепт»: https://www.promoconcept.com.ua/, в якій можна безпосередньо замовити сувеніри оптом зі складу в Києві.
Бізнес-сувеніри: Які є самими популярними?
Кружки, флешки, парасолі, брелоки і сумки - це найпопулярніші подарунки на 23 лютого і 8 Березня по даним опитування. Ця інформація підтверджується і матеріалами європейських досліджень. Дослідження Британської асоціації бізнес-подарунків, проведене в 2013 році, показало, що найбільш корисними подарунками респонденти вважають:
- флешки (21 %);
- електроніку (11 %);
- письмове приладдя (10 %);
- чашки (8 %).
При цьому у жінок трохи більше популярним є письмове приладдя і флешки, а у чоловіків - електроніка і чашки.
Подарунок на 23 лютого чи 8 Березня розглядається як комплімент. Часто буває важливо не тільки здивувати і порадувати, а й вкластися в бюджет. Навіть самий простий і недорогий предмет може ефективно перетворити цікава ідея. 2 основні складові, які можна обіграти - це форма предмета і нанесене зображення.
Один з хітових подарунків на 23 лютого - це термокружка з подвійними стінками і термос. Вони корисні не тільки в холодну пору року, але і в подорожах, вдома або на природі.
Не відстають від лідерів такі подарунки як: візитниця і фляга. Ці поважні презенти сподобаються будь-якому чоловіку.
Цікавий жіночий варіант - трендова керамічна чашка або стильний набір чашок для еспрессо нестандартних форм. Крім того, ці чашки не тільки красиві, але і функціональні. З них дійсно зручно пити.
Один з наймодніших подарунків останніх років - це флешки. На 23 лютого та 8 Березня корпоративні замовники закуповують найрізноманітніші варіанти - від стандартних до вельми незвичайних.
Антистреси і головоломки, парасолі нестандартної форми і забарвлення для чоловіків і для жінок - все це може стати відмінним корпоративним подарунком. І прекрасним нагадуванням про компанії-дарувальника. Важливо тільки придумати ненав'язливе і дотепне послання для нанесення на предмет.
Висновки
Дослідження, проведене Британською асоціацією бізнес-подарунків, показало, що 79 % одержувачів користуються подарунками більше 1-2 років. При цьому у 30 % з них цей показник доходить до 3-4 років.
Тобто хороший корпоративний подарунок - це рекламний інструмент, який клієнт або співробітник компанії вибрав сам, і, користуючись яким, він з радістю і добровільно просуває бренд компанії-дарувальника.
Це лише мала частина сувенірної продукції, яка допоможе вам залучити нових клієнтів і порадувати партнерів.
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав