Найпопулярніші бізнес-сувеніри

Найпопулярніші бізнес-сувеніри

09.08.18 13:45 0 1484

Багато компаній, ще задовго придумують, що б подарувати чоловікам і жінкам - партнерам, колегам, клієнтам і співробітникам - на 23 лютого і 8 Березня. Ці дати вже давно почали виділяти в корпоративних календарях. У «весняні» свята важливо просто проявити увагу, зробити приємне і нагадати про себе.

Далі, ми розглянемо найпопулярніші подарунки на ці свята і розповість нам про них співробітник компанії «Промоконцепт»: https://www.promoconcept.com.ua/, в якій можна безпосередньо замовити сувеніри оптом зі складу в Києві.

Бізнес-сувеніри: Які є самими популярними?

Кружки, флешки, парасолі, брелоки і сумки - це найпопулярніші подарунки на 23 лютого і 8 Березня по даним опитування. Ця інформація підтверджується і матеріалами європейських досліджень. Дослідження Британської асоціації бізнес-подарунків, проведене в 2013 році, показало, що найбільш корисними подарунками респонденти вважають:

  • флешки (21 %);
  • електроніку (11 %);
  • письмове приладдя (10 %);
  • чашки (8 %).

При цьому у жінок трохи більше популярним є письмове приладдя і флешки, а у чоловіків - електроніка і чашки.

Подарунок на 23 лютого чи 8 Березня розглядається як комплімент. Часто буває важливо не тільки здивувати і порадувати, а й вкластися в бюджет. Навіть самий простий і недорогий предмет може ефективно перетворити цікава ідея. 2 основні складові, які можна обіграти - це форма предмета і нанесене зображення.

Один з хітових подарунків на 23 лютого - це термокружка з подвійними стінками і термос. Вони корисні не тільки в холодну пору року, але і в подорожах, вдома або на природі.

Не відстають від лідерів такі подарунки як: візитниця і фляга. Ці поважні презенти сподобаються будь-якому чоловіку.

Цікавий жіночий варіант - трендова керамічна чашка або стильний набір чашок для еспрессо нестандартних форм. Крім того, ці чашки не тільки красиві, але і функціональні. З них дійсно зручно пити.

Один з наймодніших подарунків останніх років - це флешки. На 23 лютого та 8 Березня корпоративні замовники закуповують найрізноманітніші варіанти - від стандартних до вельми незвичайних.

Антистреси і головоломки, парасолі нестандартної форми і забарвлення для чоловіків і для жінок - все це може стати відмінним корпоративним подарунком. І прекрасним нагадуванням про компанії-дарувальника. Важливо тільки придумати ненав'язливе і дотепне послання для нанесення на предмет.

Висновки

Дослідження, проведене Британською асоціацією бізнес-подарунків, показало, що 79 % одержувачів користуються подарунками більше 1-2 років. При цьому у 30 % з них цей показник доходить до 3-4 років.

Тобто хороший корпоративний подарунок - це рекламний інструмент, який клієнт або співробітник компанії вибрав сам, і, користуючись яким, він з радістю і добровільно просуває бренд компанії-дарувальника.

Це лише мала частина сувенірної продукції, яка допоможе вам залучити нових клієнтів і порадувати партнерів.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Категории продуктов в ...
Наступна новина: Карамель: Що це таке?

КОМЕНТАРІ