Дизайнер Наталія Фарносова: Яким має бути дизайн магазину?

Дизайнер Наталія Фарносова: Яким має бути дизайн магазину?

11.08.18 10:56 0 1639

"Багатьом початківцям власникам магазинів здається, що його дизайн - це справа особистого смаку власника, спосіб його самовираження, але це помилка!", - розповідає відомий український дизайнер Наталія Фарносова.

Внутрішній голос підказує нам: це - твоя територія, облаштуй її так, як тобі подобається. Насправді дизайн интерьера магазина - це не більше і не менше як засіб підвищення продажів.

Тому дизайн магазина повинен бути в першу чергу не таким, який подобається вам, а таким... вгадайте? Щоб подобатися покупцеві? А ось і ні! Дизайн магазину повинен бути таким, щоб він підвищував продажу.

Звичайно, якщо дизайн викликає у потенційного покупниця різку відразу, він точно покине магазин як можна швидше. Але буває і так, що люди заходять в магазин, з видимим задоволенням оглядаються, проводять деякий час, розглядаючи одяг або деталі інтер'єру і, знову-таки, йдуть, нічого не купивши.

Яким же повинен бути дизайн магазину, щоб сприяти продажам?

Жодна деталь інтер'єру не повинна відволікати увагу від товару. Уявіть собі: люди заходять в магазин, десять хвилин милуються на величезний океанічний акваріум, між справою неуважно ковзають поглядом по полицях і манекенів. Їх увага поглинена рухами риб. І насправді, хоча у них самих склалося враження, що вони розглянули асортимент, але нічого підходящого не знайшли - це неправда. Правда - в тому, що вони нічого толком не розгледіли. Ось таких «спецефектів» треба уникати.

Завдання інтер'єру набагато складніше, ніж просто «не заважати». Дизайн повинен привертати увагу споживачів до товару, як би «провести» клієнта по магазину так. щоб нічого не було пропущено. Якщо у вас є невеликий супутній товар, до якого треба підійти, щоб розглянути його - розмістіть стенд з цим товаром на видному місці і влаштуйте поруч цікаву деталь інтер'єру. Тільки не таку, як у прикладі з акваріумом, нездатну зайняти увагу покупця довше, ніж на 20-30 сек. Деталь інтер'єру повинна просто «покликати» клієнта в цей кут, щоб він заодно побачив і стенд, який ви хочете показати. Покликати - і відпустити.

Якщо у вас кілька торгових залів - дуже важливо, щоб клієнти бачили і звертали увагу: це перше приміщення, в яке вони потрапили - ще не все. Ні в якому разі не закривайте вхід в другій і подальші торговельні зали. Він повинен максимально добре проглядатися з різних точок першого приміщення. Сам вхід треба зробити яскраво виділеним, що привертає до себе увагу. Тут підійдуть світлові і колірні акценти. Подбайте також про те, щоб вхід в торговий зал неможливо було переплутати зі входом в яке-небудь службове приміщення. Засобами дизайну треба домогтися, щоб клієнт ясно зрозумів: його запрошують сюди пройти.

Одяг - це такий товар, який важливо купувати в чистому, охайному, акуратному місці. Ні-ні, я все ще про дизайн, а не про наймання хороших техничек. Просто навіть якщо ваша прибиральниця - істинний ас своєї справи, а продавці схиблені на чистоті і будь-яку вільну хвилину присвячують усунення пилинок і пушинок - від цього буде мало толку, якщо, скажімо, стать вашої торгового залу покритий білою плиткою, а за вікном - дощова осінь . І килимок біля входу вас не врятує, перевірено. Кожен новий клієнт буде залишати брудні сліди. А деякі ще й будуть від цього себе ніяково відчувати і мінімізувати свої переміщення і відволікатися від товару. Тому подбайте, щоб на підлозі сліди не були видні. Це мішки цементу можна купувати і в не те щоб дуже чистому місці. Для магазинів одягу видимі розводи і сліди на підлозі - табу.

А тепер, друзі, включіть логіку і уяву. Уявіть собі інтер'єр магазину таким, який ви плануєте створити. Уявіть собі, що ви самі - покупець, який входить в цей магазин. І пройдіться, пройдіться.

З певними зусиллями легко виявити, що гламурний світильник біля входу сліпить очі, і покупець потім пару хвилин нічого не бачить. Що величезна монстера, яка так карколомно виглядала б посеред залу, перекриває клієнту огляд, і не факт, що той погодиться водити хоровод навколо квіточки, щоб переконатися, що нічого з товару не пройшло повз увагу. І що дизайнерська ідея щодо зонування торгового залу за допомогою порожка карколомна вже в прямому сенсі цього слова.

Уявляйте себе на місці покупця - і у вас відмінно вийде оцінити плюси і мінуси передбачуваного дизайну магазину одягу ще до того, як вкласти гроші в його створення. Вдалого креативу!

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Сорокоуст о здравии: Что ...
Наступна новина: Школа Космотрейд: Як ...

КОМЕНТАРІ