ККД WOT: Що це таке?

ККД WOT: Що це таке?

19.08.18 23:28 0 1391

ККД World of Tanks - це особистий рейтинг танкіста, який показує ваші загальні вміння, навички і майстерність гри. Існуючи два види статистики - Ангарна і бойова. Бойове ККД, це той рейтинг, який гравець бачить в бою, а ангарне, або ж окреме ККД по танку - це xTE, тобто статистика на окремій машині, яка порівнюється зі середніми показниками цього ж танка всіх його водіїв. До речі, узнать свой КПД в World of Tanks можна на сайті begewot.ru.

Що б зрозуміліше, то скажемо так - чим корисніше й ефективніше ви на поле бою, тим вище значення ККД WOT. Існує 6 колірних зон, які відображають професіоналізм танкіста (колір нікнейм):

  1. Перша зона, страшна для будь-якого гравця «Мира танков» - це червона. Такі хлопці мають, як правило, загальну статистику на акаунті до 47% і ККД від 0 до 629. Ці страшні, і ненависні всім гравці отримали ігрові прізвиська типу «раки» і «днище». В основному, це новачки World of Tanks, які навчаються і пізнають ази гри, хоча бувають бувають і винятки;
  2. Друга зона - це помаранчевий колір, ККД World of Tanks - від 630 і до 859, а відсоток перемог близько 47-48. До таких гравцям нормальніше відносяться, в порівнянні з «раками», а й «помаранчеві» потрапляють під критику союзників через своїх ігрових рішень. До цієї зони відносять тих танкістів, які отримують насолоду від гри не від цифр після бойової статистики, а по час бою. «Виїхав першим, дав пару пострілів, злився першим, сів на інший танк і поїхав далі» - ось загальне поняття про «помаранчевих» від топового VODодела «Миру Танків»;
  3. Третя, велика зона - це «жовтенькі» гравці, статистика яких дорівнює про 860 до 1139, а відсоток перемог - від 49 до 51. Саме гравці з жовтим ККД - основна маса в грі. Такі «танкісти» - це хлопці, які розуміють ази гри: як проходять основні баталії на карті, знають головні напрямки і місця, знають типи снарядів, зони пробиття, стиль «подствета». Це - «обстріляні» хлопці, які здатні дати відсіч противнику. Так, ці гравці не «ідеальні», їм властиво помилятися в важливих моментах, або ж навіть злитися на початку бою, по своїй дурості. Але головне, що вони думають під час бою, а це вдається не всім;
  4. Четвертий колір - це зелений. Гравці з рейтингом 1140-1459 і відсотком перемог 52-56. «Зелені» гравці - опора для команди союзників, і небезпека для супротивників. Як правило, взвод з трьох «зелених» гравців, якщо вони потрапляють в ТОП списку команди, здатні змінювати результат бою в свою сторону. Танкісти цього класу знають місцевість ігрових карт, знають, де з'явитися першим, а куди не потикатися - у таких гравців хороша репутація. Недарма в ТОП-клани починають брати з «зеленої» зони;
  5. Передостання колірна шкала - це профілі з бірюзовою статистикою, рейтингом 1460-1734 і 57% -64%. Навчені і «озброєні до зубів вовки», які змінюють результат бою, навіть слабкого. Зайняти перше місце за досвідом і втрат? Для цих хлопців таке завдання по плечу - вони знають як «нагинати» і на чому це робити зручніше і легше;
  6. І остання зона, яка підкоряється обраним - це фіолетова. ККД WOT від тисячі сімсот тридцять п'ять і вище, відсоток - 65 +. Найчастіше, такі акаунти мають лише затяті «Твінкі», але бувають і виключення. Коли гравці бралися за голову і підганяли свої значення в ці рамки. «Фіолетові» хлопці - найнебезпечніші противники на поле бою. Їм властиво міняти будь-яку ситуацію під себе. Статисти грають на тій техніці, яку називають «імбоватой» - тобто на тій, яка має показники пробиття і точності, має барабани і швидкість. Приклади таких машин - це барабанні 10-ки типу БатЧат, Т57 Хеві, АМХ 50Б. А якщо на рахунок комфортної стрільби - це Німецькі та Французькі СТ Леопард 1, АМХ 30Б і Е-50М, і вся трійка 10-х СТ СРСР. Ці машини дуже вимогливі до своїх водіям, а й творити неймовірні речі їм під силу.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: На Тернопіллі кількість ...
Наступна новина: Види і типи пластика для ...

КОМЕНТАРІ