А навіщо потрібен будь-який маркетинг? Щоб продати товар і отримати гроші. Різниця тільки в тому, що оффлайн-маркетинг поступово відходить в минуле, а онлайн-магазинів стає все більше і більше, і купують люди там все частіше і частіше. В інтернеті легше заявити про себе. Проблема тільки в тому, що підприємці не завжди знають, як це зробити.
Навіть дивно, що процвітають далеко не всі інтернет-магазини. Хоча що дивного? Просто про них ніхто не знає.
Однак в інтернеті є не тільки магазини та продажу, а й реклама, яка дозволить ці продажі збільшити. Digital-агентства використовують для цього онлайн маркетинг. Давайте розберемося що ж це таке. І розповість нам про це співробітник компанії https://www.one-marketing.com.ua/, яка безпосередньо ним займаються.
Інтернет маркетинг: Що це таке?
Інтернет-маркетинг - комплекс маркетингових інструментів, що використовуються в онлайн-середовищі. На сьогодні просування в Інтернеті є одним з найефективніших способів привернути клієнтів.
Методи, види та інструменти інтернет-маркетингу
Що потрібно знати замовнику, щоб проконтролювати роботу агентства, до якого він звернеться по допомогу? Складність полягає в тому, що кожен бізнес вимагає індивідуального підходу, шиномонтажу не підійде стратегія просування весільного салону. Є безліч нюансів. Про більшість ми розповімо, але не ризикуйте братися за справу самостійно - занадто багато підводних каменів. Краще довіртеся професіоналам.
Пошукове просування
Воно ж - SEO, воно ж - пошукова оптимізація, воно ж - просування в ТОП видачі пошукових систем. Найбільш затребувані результати з першої сторінки пошуку. Це найочевидніший спосіб повідомити клієнтам про своє існування. Найбільш очевидний, але не найпростіший. Доведеться поліпшити сайт, провести технічний і юзабіліті-аудит, щоб клієнти не просто прийшли, а й затрималися довше. Нехай на сайті всім буде затишно і зручно. Спростіть життя відвідувачам, а вони збільшать вам продажу.
Так, просування вимагає часу (перші результати будуть тільки через 4-5 місяців), але для більшості тематик необхідно. Але одне просування в ТОП нічого не вирішує. Так, клієнтів побільшає, але не набагато і не відразу. Потрібно використовувати всі рекламні канали в комплексі.
Контекстна реклама
Яка від неї користь? А така. Контекстна реклама показується людям, які вже зацікавлені у вашому товарі - шукали його раніше або шукають зараз. Значить, вище ймовірність, що вони звернуть на вас увагу і зроблять замовлення. Пам'ятайте: оплата йде за відвідувачів. Таким трафіком легко управляти, але реклама обійдеться дорожче, ніж пошукова оптимізація.
Соціальні мережі
Багато хто ставиться до соцмереж упереджено: мовляв, там сидять лише школярі і без грошей першокурсники, а я-то продаю послуги / товари серйозним людям. Якщо ви так думаєте, то даремно! Ситуація давно змінилася. В основному це люди 25-34 років - цілком платоспроможний вік!
У соціальних мережах можна:
- створити продукту або послуги хорошу репутацію;
- підвищити лояльність клієнтів.
Контент-маркетинг
Пам'ятайте про контент! Якщо про нього вчасно подбати, клієнтів і продажів стане більше. Трафік буде надходити як з органічного пошуку, так і за рахунок сарафанного радіо. Активні користувачі, яким сподобався контент, самі розповсюдять інформацію по мережі. Але тільки за однієї умови. Інформація повинна бути якісною!
Візуальний контент - фото, відео - популярний не тільки в Instagram. Люди в принципі більше люблять дивитися, ніж читати - це швидше, а в інтернеті швидкість в пріоритеті. Але потрібні і тексти, тому що:
- картинка не повідомить багато корисної інформації, а відео рідко дивляться до кінця;
- на сайт можуть прийти, тому що на ньому розміщені цікаві матеріали;
- гарні тексти позитивно впливають на ранжування.
Медійна реклама
Медійна реклама - це показ ваших рекламних матеріалів (зазвичай орієнтованої на зорове сприйняття - банери, відео і т. д.) на інших сайтах. Це допомагає підвищити впізнаваність бренду. Тільки ось де розміщувати ті ж банери? На сайтах конкурентів - марно, та ніхто й не дозволить. На майданчиках, створених тільки для реклами? На них мало хто заглядає. Вихід є! Треба знайти тематичні ресурси, на яких збирається наша цільова аудиторія.
E-mail-маркетинг
Якщо ваша компанія працює з сектором В2В, про вас можуть дізнатися завдяки добре складеним комерційної пропозиції. Ви відправляєте КП на пошту компанії, з якою хотіли б співпрацювати, і отримуєте відгуки і замовлення. Можливо, компанія тільки подумувала про замовлення послуг, якими займається ваша фірма, а тут ви нагадуєте про себе і отримуєте клієнта, готового співпрацювати.
Чому все працює тільки в комплексі?
Тому що кожен спосіб окремо:
- або дасть результат швидко, але поганий і ненадовго;
- або спрацює якісно, але повільно;
- або все вийде швидко і добре, але обійдеться дуже дорого (безкоштовний маркетинг є, але куди менш ефективний).