З початку року дітям Житомирщини повернули 67,7 млн грн заборгованих аліментів

З початку року дітям Житомирщини повернули 67,7 млн грн заборгованих аліментів

24.08.18 09:34 0 459
У першому півріччі 2018 року на користь дітей Житомирщини стягнули 67,7 млн грн заборгованих аліментів. Ще понад 6,4 млн грн заборгованої заробітної плати отримали працівники від підприємств-боржників області.

Такі результати озвучили під час прес-конференції за підсумками реалізації на Житомирщині проекту «Я маю право!», в якій взяв участь заступник голови ОДА Олексій Ясюнецький 22 серпня.

Олексій Ясюнецький наголосив на тому, що в рамках проекту «Я маю право!» Житомирська облдержадміністрація разом із Головним територіальним управлінням юстиції в області успішно координують роботу 3 штабів:

* оперативний штаб із забезпечення прав і свобод власників земель чи збіжжя (обласний антирейдерський аграрний штаб);

* регіональний штаб з координації, моніторингу та контролю за станом виконання органами державної виконавчої служби рішень зі стягнення заборгованості з виплати заробітної плати та інших виплат з підприємств-боржників, пов'язаних з трудовими правовідносинами;

* регіональний штаб з координації, моніторингу та контролю за станом виконання рішень органами державної виконавчої влади про стягнення аліментів.

Начальник Головного територіального управління юстиції у Житомирській області Олександр Грабар детально проаналізував результати загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я маю право!» на Житомирщині, до якого долучились 112 партнерів в області.

— «За результатами роботи з початку року понад 25 тисяч дітей Житомирщини отримали заборговані аліменти. Так, у першому півріччі 2018 року на користь дітей стягнуто 67,7 млн заборгованих аліментів, з них 26,6 млн грн – завдяки Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів». Наразі змінилась сам підхід до сплати аліментів, адже тепер ці кошти є власністю дитини», – зазначив Олександр Грабар.

Крім цього, державними виконавцями області вжито заходів примусового впливу:

* винесено 5000 постанов про встановлення боржникам тимчасового обмеження у праві керувати транспортними засобами, користуватися зброєю та полювати;

* 5000 неплатників аліментів обмежено право виїзду за межі України;

* складено близько 800 протоколів про вчинення боржниками адмінпорушень.

Олександр Грабар акцентував, що активно проводить робота зі стягнення заборгованості з виплати заробітної плати та інших виплат з підприємств-боржників: «Протягом першого півріччя 2018 року органи виконавчої служби стягнули з підприємств понад 6,4 млн грн для майже тисячі жителів Житомирщини, яким роботодавці заборгували заробітну плату».

Також продовжує роботу оперативний штаб із забезпечення прав і свобод власників земель чи збіжжя на Житомирщині – у І півріччі провели 3 засідання, на яких розглянуто 7 звернень, що надійшли від суб'єктів господарювання агропромислового комплексу.

Довідково: В рамках загальнонаціонального проекту «Я маю право!» організовано роботу 35 мобільних точок доступу до системи безоплатної правової допомоги та здійснено 37 виїздів консультативного пункту у райони та міста Житомирщини для надання правової допомоги жителям.

Впродовж 6 місяців провели понад 200 правопросвітницьких заходів, серед яких:

* дні відкритих дверей та зустрічі зі студентами ВНЗ на базі Головного територіального управління юстиції;

* зустрічі з педагогічними та учнівськими колективами навчальних закладів області;

* круглі столи зі студентами, викладачами, громадськими діячами;

* Ярмарок юридичних професій;

* Всеукраїнський правовий диктант;

* захід «Країна дитинства – країна мрій» до Дня захисту дітей;

* робота інформаційних майданчиків «Я маю право!»;

* проект «Місто професій»;

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Чернігів: Після ...
Наступна новина: В Тернополі сергій Надал ...

КОМЕНТАРІ