Йдеться про комп'ютеризовані тести для діагностики за шкалами оцінювання Векслера, Лейтера, Коннерса тощо. Такі методики дозволяють оцінити невербальний та вербальний інтелект дитини, її сприйняття і мислення, швидкість обробки інформації, робочу пам'ять і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі. Вони також забезпечують оцінку IQ, визначають здібності та потенціал дитини, набуті знання та навички.
Тести можна проводити навіть дітям, які не вміють читати і писати, або ж не промовляють деякі літери.
«Я хочу наголосити, що проведення такої комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини не лише підвищить кваліфікацію наших фахівців, але й значно розширить доступ дітей з особливими освітніми потребами до якісної освіти з урахуванням індивідуальних потреб кожної дитини», - прокоментувала прийняття постанови очільниця директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.
Передбачається, що комплект методик для кожного із 500 новостворених ІРЦ складатиметься із:
* методики для визначення розладів аутистичного спектру;
* методики для діагностики синдрому дефіциту уваги та гіперактивності;
* методики для тестування невербального інтелекту і когнітивних можливостей;
* методики для тестування психолого-освітнього профілю;
* методики для тестування вербального інтелекту і когнітивних здібностей.
Кожна методика комплектуватиметься електронним ключем для доступу до обробки протоколів дослідження, набором робочих бланків, книгами та матеріалами для тестування дітей.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернігів: Під час ...
Наступна новина: У Тернополі встановлять ...