4 головних переваги SEO просування для маленьких компаній

4 головних переваги SEO просування для маленьких компаній

29.08.18 17:59 0 303

Багато невеликі компанії, особливо ті, у яких бюджет маркетингу обмежений, звертаються до пошукового маркетингу в останню чергу. Зазвичай це відбувається вже тоді, коли пройдені етапи поштової розсилки, друкованої реклами і тематичних оголошень.

Більше половини маленьких компаній не тільки не дбає про регулярне оновлення сайту, але і, нехтуючи сео, позбавляють свій сайт можливості взагалі бути поміченим пошуковими машинами. Власники таких компаній навіть не усвідомлюють, чого вони позбавляються.

Близько 61% споживачів, перед здійсненням покупки, вивчають обраний товар онлайн.

Пошукова оптимізація дає компанії такі переваги, які всі інші рекламні платформи не в змозі дати. В першу чергу вона відкриває вам доступ до споживачів, які вже активно шукають товари подібні вашим. А відбувається це завдяки ключовим запитам, за якими ви просуваєте свій сайт. Так чому маленькі компанії економлять на пошуковому просуванні сайту (seo продвижении сайта)? Ось кілька причин.

Недостатньо розуміння

Фраза «пошукова оптимізація» до сих пір деяких вводить в замішання. А питання підбору ключових слів, ранжирування сторінок і контент-маркетингу для багатьох просто лякають.

Бракує часу

Регулярна робота над сайтом і оптимізація його під пошукові запити - це тривалий і трудомісткий процес. Мало того, що сам сайт повинен постійно оновлюватися шляхом додавання нового контенту, процес сео оптимізації повинен постійно підлаштовуватися під вимоги і мінливі алгоритми пошукових систем. Оскільки у дрібненькі компаній немає власних маркетингових отелень, вони не проводять сео-кампанії, тому що просто не мають на це час.

Немає очікуваних результатів

Багато компаній намагаються займатися сео-оптимізацією, але пізніше кидають, тому що не бачать швидких результатів. Важливо розуміти, що сео - це довгострокова стратегія, а не миттєве задоволення. Крім того, як правило, в маленьких компаніях сео займаються непрофесіонали, у яких просто не вистачає досвіду і знань для успішного просування.

Переваги SEO

Коли пошуковим маркетингом займаються експерти, три перераховані вище проблеми не мають значення. Ті компанії, які звернулися за оптимізацією сайту до фахівців, відчули на собі такі переваги:


  1. Формування купівельної лояльності. Напевно, головна перевага сео-оптимізації - це здатність формувати купівельну лояльність. Люди не люблять, коли їх переривають. Вони не люблять, коли відеореклама перериває їх улюблену передачу, не люблять, коли їх поштову скриньку сповнений небажаних листів. Тому, якщо ваше перше взаємодія з покупцями відбувається за допомогою вихідного маркетингу, вони не тільки не захочуть вас запам'ятати, ви перетворитеся для них в погану асоціацію. Пошуковий маркетинг - зовсім інша справа. Коли люди шукають товар або відповідь на своє питання в інтернеті і потрапляють на вашу сторінку, ваша компанія стає для них рятівним колом. Гарне перше враження - це ключ до споживчої лояльності. А лояльні споживачі - це хороші споживачі не тільки тому, що вкладатимуть свої гроші в ваш бізнес, а й тому що будуть рекомендувати вас іншим;

  2. Більш високий показник окупності інвестицій. Витрати на традиційний маркетинг майже на 61% вище, ніж на пошуковий. Все тому, що традиційний маркетинг не настільки вузько спрямований, як пошуковий. Використовуючи методи традиційного маркетингу, немає гарантії, що ваш лист хоча б відкриють, або НЕ натиснуть «пропустити», коли з'явиться ваша реклама. А ось результати, як правило, зворотні. Якщо говорити в цифрах, то 44% людей ніколи не відкривають поштову розсилку, а 86% - пропускають відеорекламу. Повернення інвестицій у випадку з сео становить 14,6%, тоді як вихідний маркетинг принесе вам лише 1,7 %;

  3. Необмежене коло потенційних споживачів. У маленьких компаній є одна спільна мета - це розширення клієнтської бази. Вихідний маркетинг стримує розвиток бізнесу в рамках певної спільноти. І не важливо, наскільки це співтовариство велике, рано чи пізно коло потенційних споживачів звузиться, залишаючи бізнес на милість сформувалася аудиторії, якщо тільки сам бізнес не придумає нові шляхи розширення. Адже інтернет - це міжнародна ринкова майданчик, і онлайн знаходиться приблизно 3 млрд. Людей. Тільки уявіть, що при правильній стратегії просування перед вами відкриється нескінченний резерв потенційних споживачів;

  4. Без SEO ви поза конкурентної боротьби. Якщо ви нехтуєте сео, то кожен раз, коли хтось шукає в інтернеті компанію, подібну вашої, знаходить одного з ваших конкурентів. SEO - це той механізм, який може в певній мірі зрівняти правила гри, коли мова йде про маленьких компаніях, які намагаються конкурувати з великими. SEO є найкращою маркетинговою каналом для маленького бізнесу, але тільки в тому випадку, якщо робота ведеться правильно і на постійній основі. Якщо сео займаються професіонали, ви побачите багато переваг, головний з яких - це нова база зацікавлених покупців, які будуть повертатися на ваш сайт знову і знову.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 21)
Попередня новина: Ветеринарна аптека ...
Наступна новина: Критерии выбора мотошин

КОМЕНТАРІ