Цільова аудиторія нового промо-ролика Чернігова - молодь.

Цільова аудиторія нового промо-ролика Чернігова - молодь.

21.09.18 08:36 0 672
У Чернігові презентували промо-ролик міста. Цільова аудиторія відео - молодь у віці від 20 до 35 років. Зустріч з авторами та акторами, які знімалися у відео, відбулась учора, 19 вересня, і проходила в кінотеатрі Multiplex, що в ТРЦ "Hollywood".

Безпосередньо зйомки відео компанія продакшн MinimalMovie провела у серпні. Цікаво, що знятися у ролику запросили жителів Чернігова. Тож відео відзняте без жодного професійного актора. Режисер відео Роман Блажан повідомив, що знімати непрофесійних акторів – це свого роду виклик. Втім авторам хотілося дати реальним жителям Чернігова можливість стати такими собі амбасадорами міста. У результаті, вся команда проекту була вражена тим, наскільки "крутими" можуть бути чернігівці.

Формат промо-ролика - динамічна зйомка з головним акцентом на людей та емоції, які дарує їм Чернігів – це комфортність та безпечність. Також показана інфраструктура міста, його парки, пляж та історичні пам'ятки. Тобто людина, яка приїжджає до Чернігова бачитиме, де вона може провести, наприклад, свій вікенд. Саме такої інформації потребують туристи, які приїжджають до Чернігова, що, у свою чергу, підтверджується нещодавно проведеним маркетинговим дослідженням.

Музику до відео написав Олександр Черепанов із HorizonMusicStudio. На його думку, Чернігів – молодіжне місто з духом джазу та хіп-хопу, а також стародавніми традиціями. Тож композитор використав оригінальні семпли з пісні «Тріо Мареничі» та обрядової пісні «Вбирання молодої», що була записана на Чернігівщині.

На думку Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка, Чернігів за туристичним потенціалом знаходиться поряд з Одесою та Львовом. А відео, зняте для промоції Чернігова, якнайкраще передає емоції чернігівців, усміхнених та доброзичливих, які живуть у комфортному та затишному місті.

Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ