За інформацією управління освіти і науки ОДА, на Житомирщині цьогоріч до звичайних шкіл на інклюзивне навчання пішло ще більше дітей. Якщо у 2017 році це було 434 з особливими освітніми потребами, то цього року на 150 дітей більше.
Нагадаємо, що кожну дитину з особливими потребами, котра іде на інклюзивне навчання до школи, забезпечують обладнанням та корекційними засобами відповідно до її потреб.
Найбільше батьки влаштовують своїх дітей на інклюзивне навчання в школи Житомира, Коростеня та Новограда-Волинського. На 191 загальноосвітній заклад в Житомирській області має у своїх класах дітей з особливими потребами. Проте за інформацією управління освіти і науки ОДА, практично в кожному районі та ОТГ є діти на інклюзивному навчанні і створені відповідні умови в класах.
У школі для кожної дитини розробляється індивідуальна програма з переліком матеріалів для забезпечення навчання та корекційно-розвивальними годинами. Відповідно до потреб школяра проводять заняття з психологом, логопедом, вчителем-дефектологом. Якщо в закладі освіти немає необхідного спеціаліста, то його запрошують для проведення занять з дитиною. На корекційно-розвивальні заняттях за допомогою матеріалів та обладнання для навчання створюються навчальні, ігрові, сенсорні та релаксаційні зони.
Мережа інклюзивно-ресурсних центрів, що створена в області, якраз і займатиметься інтеграцією дітей з особливими потребами в школи. Спеціалісти таких центрів проводитимуть комплексні оцінки дітей та надаватимуть рекомендації щодо їх навчання батькам, вчителям. А також надаватимуть фахову допомогу та проводитимуть корекційні заняття з вузьконаправленими спеціалістами для розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Як правильно вибрати меблі ...
Наступна новина: Дмитро Пастернак: До ...