Радіатор охолодження двигуна автомобіля

Радіатор охолодження двигуна автомобіля

02.10.18 20:13 0 823

Радіатор охолодження двигуна або, попросту, авторадіатор є основою системи охолодження двигуна машини. Дана деталь призначена для підтримки оптимального теплового стану двигуна. Автомобільний радіатор виконує важливу функцію відводу тепла від двигуна та передачі його в навколишнє середовище. До речі, в інтернет-магазині https://novaton.ua/categories/cars_renault_153_23_1 ви можете купити радіатори для автомобілів RENAULT.

Автомобільний теплообмінник складається з 3 частин:


  1. центральної (серцевина, в якій безпосередньо і проводиться охолодження);

  2. нижній бачок з патрубками;

  3. верхній бачок з патрубками.

Через горловину, яка знаходиться у верхньому бачку, надходить антифриз (охолоджуюча рідина). Горловина герметично закривається, і має впускний і випускний клапани. У надзвичайно небезпечних ситуаціях закипання двигуна, антифриз буквально закипає в системі охолодження. Наслідки цього вимагають серйозного і дорогого ремонту.

Для наших кліматичних умов радіатор охолодження двигуна грає величезну роль. Тому кожен власник авто зобов'язаний ретельно стежити за системою охолодження, і регулярно проводити діагностику на наявність течі і збереження нормального рівня охолодження.

Розширювальний бачок радіатора став необхідний, коли в системі охолодження автомобіля стали використовувати не звичайну воду, а спеціальну охолоджуючу рідину типу антифриз. За складом у охолоджуючої рідини тепловий коефіцієнт розширення більше, ніж у води. При нагріванні така рідина розширюється і потребує виході назовні. Таким чином, виробники прийшли до висновку, що з'явилася необхідність створення окремого бачка для виходу рідини.

Розширювальний бачок з'єднаний з радіатором спеціальним шлангом, через який проходить рідина. Крім установки самого бачка, дуже важливо було розрахувати рівень розташування розширювального бачка по відношенню до радіатора. Правильно встановлений рівень - це коли середина розширювального бачка збігається з верхньою частиною радіатора. Таким чином, розширюється при нагріванні рідина піднімається і прямує в розширювальний бачок з радіатора по шлангу.

Друга частина шланга приєднана до нижньої частини бачка. Тому при охолодженні рідини, надлишки охолоджувача потрапляють назад в радіатор. Більш того, розширювальний бачок не тільки дозволив вирішити функціональну проблему, завдяки йому вдалося позбутися від забруднення навколишнього середовища антифризом. Так як, раніше рідина просто витікала на землю.

Для багатьох іномарок з дутим і обтічним кузовом розширювальний бачок радіатора служить ще і заливний горловиною. У таких моделях рідина потрапляє в систему через бачок.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 6)
Наступна новина: Афтозный стоматит – ...

КОМЕНТАРІ