В Житомирській області підготовка критичної інфраструктури до зимового періоду має стати першочерговим питанням для місцевої влади

В Житомирській області підготовка критичної інфраструктури до зимового періоду має стати першочерговим питанням для місцевої влади

14.10.18 09:23 0 525
Підготовка технічного стану критичної інфраструктури до початку опалювального сезону і роботи в зимовий період має стати зараз пріоритетним і першочерговим питанням для місцевої влади.

Про це на засіданні оперативного штабу ДСНС 12 жовтня, наголосив Віце-прем'єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

У засіданні взяв участь голова Житомирської ОДА Ігор Гундич.

— «Місцева влада має вчасно і якісно підготувати критичну інфраструктуру до проходження опалювального сезону. А не починати діяти у момент підключення тепломереж, подачі тиску або підвищення температури теплоносія, як це відбувається у багатьох випадках при пониженні температурного режиму до критичної позначки у зимовий період. Це має бути системна робота», – наголосив Геннадій Зубко.

На для забезпечення проїзду в осінньо-зимовий період У Житомирській області можливе залучення 364 одиниць техніки. Триває підключення котелень для опалення. Більшість об'єктів соціального значення вже опалюються.

— «Зима близько. Вже маємо бути максимально готові до похолодання і забезпечення проїзду. Садочки, лікарні до опалення почали підключати, але за 3 дні початок опалювального сезону, тому треба активізувати роботу на інших об'єктах», – зазначив Ігор Гундич.

Під час засідання розглянули питання підготовки дорожньо-транспортної інфраструктури, розгортання оперативних штабів при зниженні температури або виникненні надзвичайних ситуацій.

За результатами засідання всім органам влади і службам у координації з місцевим самоврядуванням дані відповідні доручення.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: 10 учнівських команд ...
Наступна новина: Чернігів значно піднявся в ...

КОМЕНТАРІ