Однобалочні підвісні мостові крани або підвісні кранбалки з електричною талью призначені для використання в будівлях з особливими умовами. Це оптимальний варіант в приміщеннях з низькою стелею та при інших несприятливих умовах. До речі, придбати таке обладнання можна в компанії http://www.pte-crane.com.ua/.
Кран мостовий електричний підвісний однобалочний з талью електричною канатною - це поширений тип кранів на новостворюваних сучасних виробництвах, а також на вже діючих виробництвах. Він відноситься до кранів, що рухаються по підвісним надземним крановим коліям, закріплених на балках перекриття. В ньому в якості вантажопідйомного пристрою використовується електрична таль (тельфер), а пересування кранбалки здійснюється через мотори-редуктори, розташованими на кінцевих балках.
Кран мостовий однобалочний підвісний управляється через пульт, підвішений на кабелі або пульт радіоуправління. Все електрообладнання розташоване в спеціальній електрошафі, закріпленій на кран-балці.
Розрізняють 2 основних способи розташування підвісних кран-балок:
- при першому способі підкранові шляхи проектуються і виготовляються безпосередньо під кран мостовий підвісний однобалочний, (в такому випадку вони не прив'язані до будівельних конструкцій будівлі (споруди);
- при другому способі - підкранові шляхи проектуються і виготовляються з урахуванням майбутнього розташування крана мостового підвісного однобалкового на несучих конструкціях будівлі.
Стандартний типовий мостовий підвісний кран має вантажопідйомність від 0,1 т до 12,5 т, максимальна довжина його прольоту може досягати 15 м, в окремих випадках встановлюються крани з великими прольотами або двопрольотні підвісні крани.
Основні переваги:
- велика площа обслуговування грузозахватного механізму, що на відміну від крана опорного типу дає можливість обслуговувати область приміщення, розташовану поруч зі стіною;
- максимально можлива висота підйому вантажу при установці підкранових колій на перекриттях споруди;
- можливість монтажу відразу 3 кінцевих балок на 1 крановий механізм з метою створення двопрогонової конструкції.