«Тернопільщина як і інші регіони України стала заручником ситуації з нестачою вагонів, – наголосив Степан Барна. – Ми проаналізували, що в жовтні відсоток забезпечення склав лише 17% від потреби. Щодо порівняння: у серпні-жовтні 2017-18-го років, то, справді, кількість вагонів трохи збільшили, але водночас, у нас відбувся й приріст валу зернових в межах 300 тисяч тонн. І тепер область, яка цього року дала в економіку держави майже 3 млн. тонн продукції, не має можливості її реалізувати».
Голова облдержадміністрації навів приклади: ПП «Захід-Агроінвест» (Ланівці) – підприємство, на якому працюють 400 людей, за два роки не отримало жодного українського вагона! Другий випадок: за підсумками жовтня, компанії «Мрія» з потреби 583 вагони дали лише 42-а, що складає 7%. У вересні – це було 4%. При цьому, Степан Барна звернув увагу, що Центр Транспортної Логістики ЦТЛ не приймає з Тернопільської області заявок на поставку вагонів.
«Така реальна ситуація, з якою стикаються інвестори, міжнародні інвестиційні компанії і наші виробники. Тому я просто невідкладно вимагаю звернути увагу на Тернопільську область з огляду на те, що в нас ситуація надзвичайно критична», – сказав Степан Барна.
Щоб хоч якось врегулювати питання, в «Укразалізниці» запропонували запровадити широкі ступінчасті маршрути. Це дозволить збирати продукцію по напрямках для їх централізованого постачання на станції. Інакше, нарікають, більше вагонів забезпечити не можуть.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Детальна інформація про ...
Наступна новина: У Чернігові реставрують ...