Коротко про потребу області у вагонах поінформував в. о. директора департаменту агропромислового розвитку ТОДА Володимир Стахів. За його словами, цього сезону аграрії спрацювали дуже добре й забезпечили рекордний збір зернових та олійних культур. Загалом це 3,1 млн. тонн. З них на експорт потрібно вивезти 1,4 млн. тонн.
«Основне питання – це поставка вагонів і тягової сили, тепловозів для того, щоб виконати контракти. Зараз нам було потрібно 17 тис. вагонів. Фактично за три місяці із потреби 9,8 тис. вагонів – поставлено лише більше двох тисяч», – повідомив Володимир Стахів.
Що ж стосується рухомого складу, то він наголосив: при потребі семи потужних тепловозів, тернопільська дирекція має лише три. «Потрібно шукати шляхи вирішення, формувати маршрути, напівмаршрути. Бо за три місяці половина елеваторів не получили жодного вагона, а це означає – зірвані контракти й нараховані штрафні санкції», – зауважив Володимир Стахів.
Категорично не погоджується із позицією Укрзалізниці, що начебто в області ситуація із забезпеченням вагонами покращується, й голова ТОДА Степан Барна.
«Я цього покращення не бачу, ані у відсотковому відношенні, ані в абсолютному. Так виходить, що перед нами Уряд ставить питання про зростання врожайності, наповнення бюджету, ми це робимо, а в результаті не маємо як продати зерно», – каже очільник області.
Утім, підкреслив він, крім зернових, є друга складова – це видобувна галузь. Ціла низка кар'єрів працюють і забезпечують стратегічною сировиною заводи України, які напряму від неї залежать.
Як в Укрзалізниці, так і у львівській регіональній дирекції пропонують вирішення проблеми таким чином: сформувати ступінчасті маршрути.
Більше фото за посиланням: https://www.facebook.com/pg/oda.te.gov.ua/photos/?tab=album&album_id=1499983606771886
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопільщині стартує ...
Наступна новина: У Чернігівській міській ...