Дудл відео - це мальована олівцем відео презентація / історія, яка коротко і ємко розповідає про бізнес і / або продукті шляхом зміни намальованих сцен під голос диктора і музики. Це захоплючий опис достоїнств компанії та захоплююча історія, яка протягом усього перегляду утримує увагу глядача.
Доодле video (на заході ще називають Whiteboard Animation) - той особливий вид подачі інформації, який приковує до монітора і дорослого, і дитини. Приставка «doodle» c англійської означає машинальний малюнок, тобто невигадливий, від руки простим олівцем, створений кумедний образ. До речі, на сайті https://doodlevideo.kz/animacionnyi-reklamnyi-rolik-v-kazahstane ви безпосередньо можете замовити дудл відео в Казахстані.
На дудл відео присутня рука дизайнера, яка малює персонажів, які оточують предмети, їх думки, описує спосіб життя, з емоції і дії. Всі ілюстрації робляться на очах у глядачів. Це не презентація готових картинок, а демонстрація процесу їх створення.
Суніні Браун, відомий експертів в США, розповідає, чому цей тип відео утримує нашу увагу в мозку за допомогою НЛП (нейролінгвістичне програмування).
Для чого використовується відео в стилі дудл?
Це своєрідна реклама компанії, її послуг і товарів. На сайтах, YouTube каналі, конференціях, виставках, презентаціях, власники бізнесу намагаються придумати найбільш оригінальний і цікавий спосіб реклами своєї справи і продукту.
Традиційні способи можуть здатися занадто простими. Тому фантазія і майстерність дизайнерів не зупиняються на досягнутому, пропонуючи нам різні види дудл стилю.
Кому можна скористатися ідеєю?
Ролики, які можуть викликати інтерес, захоплення, які захоплюють і динамічно розповідають про щось - це справжня знахідка для багатьох ніш:
- нудного та складного продукту;
- презентація мобільної програми;
- навчання та консалтинг;
- власники інтернет-магазинів, яким необхідно підвищити продажі, розрекламувати бренд або свій сайт;
- керівники порталів, фахівці з реклами та піару;
- викладачі, телеведучі, фахівці в сфері розваг;
- SAAS проекти;
Переваги дудл роликів:
- Їх цікаво дивитися. Проста оригінальна графіка нікого не залишить байдужим, тим більше в поєднанні з продуманим сюжетом. Вам точно вдасться звернути на себе увагу громадськості.
- Низька вартість створення. Для пересічного відео - одна з найнижчих витрат на ресурси. Вартість, соответcтвенно, прийнятна для більшості.
- Відмінне сприйняття. Короткий формат відео і прості мальовані образи є і наочно донесуть до глядача всю необхідну інформацію, залишивши при цьому тільки позитивне враження. Люди легко сприймають факти і рекламу в невимушеній ненав'язливій формі. Набагато цікавіше спостерігати за спритним рухами малює дизайнера, при цьому слухати і дивитися. Талант дизайнера в тому, щоб в якійсь мірі «загіпнотизувати» глядача, не дозволити йому занудьгувати при перегляді презентації.
- Легко освоїти (для дизайнерів). Існує багато готових рішень, щоб прискорити процес створення і зберегти тонни дизайнерського часу отримавши при цьому конкурентна якість.