Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Чернігів: Владислав Атрошенко: Настав час повністю змінити систему пасажирських перевезень у місті

13:36
29.11
Прорахувати різні варіанти і нарешті визначитися, як місту бути з системою перевезень громадського транспорту, яка на є «повністю проваленою» - таке завдання дав на нараді 27 листопада чернігівський міський голова. Завдання поставлене керівникові Управління транспорту та зв'язку.

На думку міського голови, існуюча транспортна модель не працює, вона не влаштовує ані місто, ані громадян.

По-перше, усі розуміють, що водій не працює менш ніж за 12-14 тис грн на місяць. Разом з тим, офіційно в усіх – «мінімалка». І жодних наслідків нема, хоч закон у цій маленькій частині тотально порушується, і про це знають всі контролюючі органи. Водій працює з готівкою, віддаючи за добу якусь частину власнику. Усе це існує в позазаконний спосіб, але по усій Україні.

По-друге, водій вже є старшим над власником автобусу. Бо саме він фактично вирішує, до котрої йому зручно їздити, де і як. І ми приходимо до того, що на деяких маршрутах він їде коли хоче, а від деяких поїздок взагалі відмовляється, тому що йому невигідно: не окупається пальне. Також всі маршрути поволі переорієнтовуються на центральний трафік, тому що периферія не вигідна.

Те ж саме з перевезенням пільгових категорій. Ніхто не возить, тому що в повній мірі не компенсують. А не компенсують - тому що не рахують. А рахувати невигідно, і місту теж.

По-третє, перевізник теж розуміє, що він не може поставити економічно обґрунтовану ціну, бо це фактор соціального збурення і місто йому не дозволить. Тому він купляє найдешевший бус за 550-600 тис. грн. Десь його «клепає» і лише так виходить на два роки окупності.

На думку Владислава Атрошенка, така система при невтручанні в неї ще може працювати і в майбутньому, але заміна її вже назріла. Це можуть бути різні варіанти: вже випробувані в інших містах, або їх синтез:

- Я просив би розглянути систему, коли муніципалітет буде замовником перевезень, буде повністю диктувати, який автобус випускати на маршрут, де йому їхати. Натомість у водія, в якого буде висока зарплата, буде задача тільки сісти в автобус і дотримуватися графіку руху. Ми будемо цей графік бачити через GPS і сплачувати за кілометр пройденої ділянки маршруту. Розрахунок пасажирів за проїзд - карткою. Готівка лишається, але готівковий розрахунок повинен бути дорожчим. Я пропоную вам проаналізувати фінансову сторону такої моделі, - доручив міський голова. - Варто вивчити й такі запроваджені в окремих містах заходи, як диференціація ціни. Наприклад, на окремих невигідних маршрутах робити вищу ціну і навпаки. Або введення різних цін у різний час. Наприклад, нічний тариф, як у тому ж Львові. Тому візьміть якийсь термін, наприклад, місяць, і визначайтеся. Адже транспортна система повністю «завалена».

Прес-служба Чернігівської міської ради



Наступна новина: На Тернопіллі реставрація Бучацької ратуші триває. Уже виконано майже 80% робіт
Попередня новина: На Тернопіллі кабмін відмінив рішення щодо виключення комплексу Почаївська Лавра з Кременецько-Почаївського заповідника
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 124

Сьогодні читають

11:04 14.12 Penoboard: Экструдированный пенополистирол от производителя
00:21 13.12 Котировка акций: Что это такое?
23:35 13.12 Виза в Великобританию: Как получить ее самостоятельно?
14:12 13.12 Що подарувати на Новий рік 2019 мамі?
14:03 13.12 Переваги доставки квітів і букетів

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2018 УкрЗахідІнформ
Розробка www.apgr.net