Основні несправності генератора ВАЗ 21099

Основні несправності генератора ВАЗ 21099

17.12.18 17:28 0 1629

Генератор відповідає за електропостачання всієї бортової мережі автомобіля з працюючим двигуном. Його несправність призводить або до припинення вироблення електричного струму, або до сильного підвищення напруги.

На автомобілях ВАЗ 21099 найпростіше виявити причини несправності генератора за зовнішніми ознаками, про які нам розповість співробітник білоруської компанії «АТЭК»: http://atek-avto.com, яка безпосередньо виробляє генератор ВАЗ 21099.

Після пуску двигуна горить контрольна лампа розряду акумуляторної батареї в щитку приладів

Генератор не видає потрібний зарядний струм. Одночасно з палаючою лампочкою показання вольтметра прагнуть до 0. АКБ постійно не дозаряджається. Перевіряємо за допомогою вольтметра напруга на клемах акумулятора (двигун працює на холостих).

«Народний» метод перевірки генератора зі зняттям клеми з АКБ на працюючому двигуні підходить тільки для карбюраторних двигунів. Якщо після зняття клеми двигун глухне, значить генератор перестав виробляти електричний струм.

Якщо менше, значить справа не в несправної проводки, що йде до контрольної лампі та вольтметру, а в генераторі. Далі послідовно, від простого до складного, від найбільш ймовірного до менш ймовірного шукаємо причину несправності.

Причини несправності:

  • Ослаб натяг ременя приводу генератора.
  • Несправний регулятор напруги генератора.
  • Несправний діодний міст (випрямний блок) генератора.
  • Несправний статор генератора.
  • Несправний ротор генератора.

Акумуляторна батарея перезаряджається і «кипить»

Генератор видає занадто великий зарядний струм, що перевіряється вольтметром на клемах АКБ. Стрілка штатного вольтметра знаходиться в червоній зоні наприкінці шкали.

Причини несправності:

  1. Несправний регулятор напруги. Швидше за все має місце коротке замикання між його висновком «Ш» («DF») та «масою». Замініть регулятор напруги новим або свідомо справним.

Генератор шумить або «виє» при роботі

Причини несправності:

  • відкрутилися гайка кріплення шківа генератора;
  • зношені підшипники генератора;
  • міжвиткове замикання або замикання на «масу» обмотки статора (генератор «виє»);
  • коротке замикання в одному з вентилів генератора.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Эффективные средства ...
Наступна новина: Що краще вибрати бухгалтера ...

КОМЕНТАРІ