Якщо історично склалося так, що у Вас немає дійсно перевірених провідних і артистів для Вашого свята, то я б не радив ризикувати своїми нервами і настроєм гостей, пробуючи обійтися нехитрим творчим потенціалом друзів-знайомих. Тим більше, коли є можливість звернутися в спеціалізоване event-агентство. В їх завдання входить, в тому числі, відбір підрядників і перевірка якості їх роботи, а також написання сценарію для Вашого заходу, з урахуванням його особливостей і Ваших вподобань.
На жаль не рідкісні випадки «попадання» в так звані event-агентства "одноденки", результати співпраці з якими найчастіше приносять тільки розчарування. У цій статті спробуємо разом розібратися, на що варто звернути увагу при виборі того чи іншого Event-агентства, а розповість нам про це спіробітник "Rockets Event Agency": https://rocketsevent.com/.
Правила вибору event-агентств:
- Досвід. Краще звертатися в ті агентства з організації свят, які мають досвід роботи більше двох-трьох років. Це можна перевірити за датою створення сайту або за датою регестрации СПД. Бувають винятки з правила, наприклад коли досвідчені співробітники приходять в молоде агентство.
- Сайт. Професійні event-агентства в Одесі просто не можуть собі дозволити не цікаву і малоінформативними сторінку. Зверніть увагу на її дизайн і креативність, на кількість товарів і послуг. Якщо їх мало або просто немає, а читачеві пропонується замовити свято під егідою: «ми все для Вас організуємо і підберемо», то це повинно Вас насторожити.
- Відгуки. Звертайте увагу на розділи "відгуки" і "наші клієнти". При цьому дуже добре, коли є контактні дані клієнтів, за якими ви можете, при бажанні, зв'язатися з ними і задати питання. Так само дуже добре, якщо в числі клієнтів є відомі фірми і організації.
- Каталог підрядників. Тут все просто: чим ширше і різноманітніше список, чим більше і якісніше опис (бажано з фото і відео), тим краще. Професійне агентство завжди надасть Вам широкий асортимент товарів і послуг, що дає можливість більш гнучко підійти до розробки програми Вашого заходу. Це так само допоможе уникнути ситуацій, коли Ви або хтось інший буде змушений шукати підрядників інтернеті.
- Офіс. Наявність офісу говорить про успішність і затребуваності event-агентства. Так що, якщо ви чуєте «ми зараз якраз переїжджаємо» або «у нас зараз йде ремонт», швидше за все офісу просто немає, і ви ризикуєте потрапити на людину з телефоном (читай статтю "Навіщо потрібні event-агентства?"). А це далеко не найкращий варіант, що тягне за собою відсутність елементарних гарантій і відповідальності, зате присутність ряду незручностей і різних неприємних ситуацій.