Стиліст-іміджмейкер - фахівець зі створення зовнішнього образу, що складається з безлічі складових: одягу, аксесуарів, зачіски, манери говорити і вести себе, а також психологічного портрета і моральних орієнтирів особистості.
На заході стиліст-іміджмейкер - професія поширена. Послугами таких фахівців користуються не тільки медійні персони, а й мало не третина жителів мегаполісів. Україна теж йде до цього. За останні 15 років сфера моди і краси стрімко розвинулася - попит на стилістів-іміджмейкерів зростає, але професіоналів поки мало.
Давайте ж розберемося що це за професія і як вибрати грамотного спеціаліста, а розповість нам про це Віка Барва - персональний стиліст і шопер (більш детально читайте на сайті https://vikabarva.com/kontakty/).
Хто такий стиліст-іміджмейкер?
Це фахівець, який однаково добре розбирається і в стилі, і в іміджі. Щоб створити образ, який допоможе досягти успіху, він спирається як на зовнішні дані клієнта, так і на його цілі. «У відповідній одязі немає нічого неможливого» - таким правилом керується стиліст-іміджмейкер.
Крім цілей фахівець у своїй роботі враховує:
- Індивідуальність і особливості характеру клієнта.
- Тип зовнішності.
- Тип фігури.
- Оточення.
- Спосіб життя.
Як працює стиліст-іміджмейкер?
При роботі з клієнтом стиліст-іміджмейкер дотримується послідовність з 6 дій:
- Знайомство. Спеціаліст повинен отримати якомога більше інформації про клієнта - об'єктивної і суб'єктивної. До об'єктивної відносяться зовнішні дані: тип особи і фігури, вік, спосіб життя, до суб'єктивної - захоплення, пристрасті, цілі, світогляд.
- Створення загальної концепції. Стиліст-іміджмейкер разом з клієнтом опрацьовує основні ідеї образів на різні випадки: робота, публічні місця, спортивні заходи, будинок і відпочинок. Спеціаліст орієнтується на поставлені цілі і враховує, наскільки клієнтові комфортно в тому чи іншому образі. Будь костюм повинен відповідати внутрішньому уявленню про себе, адже, як сказав Ів Сен-Лоран, найважливіше в жіночому одязі - жінка, яка її носить.
- Навчання. Стиліст-іміджмейкер вчить клієнта розбиратися в базових принципах стилю, стежити за модними тенденціями, розуміти, що підходить, а що ні. На цьому етапі клієнт також освоює нову модель поведінки.
- Аналіз гардероба. З цього починається практична частина створення образу. Стиліст-іміджмейкер проводить ревізію одягу і взуття, створює грамотні поєднання і на їх основі розробляє базовий гардероб. З деякими з речей клієнту доводиться попрощатися.
- Шопінг. Спеціаліст проводить клієнта по магазинах, щоб доповнити гардероб відсутніми образами і підібрати відповідні аксесуари. Він допомагає позбутися від стереотипів і вибрати непривично, але дуже підходящі речі.
- Додаткові аспекти. Так само як зміна зачіски і вміння накладати грамотний макіяж. На цьому етапі стиліст-іміджмейкер працює в зв'язці з візажистом і перукарем.
7 якостей, яких від стиліста-іміджмейкера чекають клієнти:
- Бездоганне відчуття стилю. Людина не стане вам довіряти, поки ви самі не зробите на нього враження. Ви повинні стати для клієнтів прикладом стилю.
- Увага. Хороший стиліст-іміджмейкер щиро цікавиться проблемами клієнта і докладає всіх зусиль, щоб їх вирішити.
- Терпіння. Всі клієнти - різні. Хтось швидко підлаштовується під зміни, а хтось не може відразу почати прислухатися до фахівця.
- Такт. Нічого не нав'язуйте клієнту. Якщо йому не подобається ваш вибір, прислухайтеся, а не відстоюйте свою позицію.
- Вміння слухати. Більше слухайте, що говорите. Цікавтеся думкою клієнта - це допоможемо вам зрозуміти, в якому напрямку рухатися.
- Відкритість. Стиліст-іміджмейкер - це ще й хороший психолог. Ваш клієнт повинен відчувати свою значимість.
- Досвід. Без цього - нікуди. Будь-який клієнт хоче працювати з професіоналом, на якого можна покластися.
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав