Стиліст-іміджмейкер: Особливості професії

Стиліст-іміджмейкер: Особливості професії

21.12.18 12:19 0 2034

Стиліст-іміджмейкер - фахівець зі створення зовнішнього образу, що складається з безлічі складових: одягу, аксесуарів, зачіски, манери говорити і вести себе, а також психологічного портрета і моральних орієнтирів особистості.

На заході стиліст-іміджмейкер - професія поширена. Послугами таких фахівців користуються не тільки медійні персони, а й мало не третина жителів мегаполісів. Україна теж йде до цього. За останні 15 років сфера моди і краси стрімко розвинулася - попит на стилістів-іміджмейкерів зростає, але професіоналів поки мало.

Давайте ж розберемося що це за професія і як вибрати грамотного спеціаліста, а розповість нам про це Віка Барва - персональний стиліст і шопер (більш детально читайте на сайті https://vikabarva.com/kontakty/).

Хто такий стиліст-іміджмейкер?

Це фахівець, який однаково добре розбирається і в стилі, і в іміджі. Щоб створити образ, який допоможе досягти успіху, він спирається як на зовнішні дані клієнта, так і на його цілі. «У відповідній одязі немає нічого неможливого» - таким правилом керується стиліст-іміджмейкер.

Крім цілей фахівець у своїй роботі враховує:

  • Індивідуальність і особливості характеру клієнта.
  • Тип зовнішності.
  • Тип фігури.
  • Оточення.
  • Спосіб життя.

Як працює стиліст-іміджмейкер?

При роботі з клієнтом стиліст-іміджмейкер дотримується послідовність з 6 дій:

  1. Знайомство. Спеціаліст повинен отримати якомога більше інформації про клієнта - об'єктивної і суб'єктивної. До об'єктивної відносяться зовнішні дані: тип особи і фігури, вік, спосіб життя, до суб'єктивної - захоплення, пристрасті, цілі, світогляд.
  2. Створення загальної концепції. Стиліст-іміджмейкер разом з клієнтом опрацьовує основні ідеї образів на різні випадки: робота, публічні місця, спортивні заходи, будинок і відпочинок. Спеціаліст орієнтується на поставлені цілі і враховує, наскільки клієнтові комфортно в тому чи іншому образі. Будь костюм повинен відповідати внутрішньому уявленню про себе, адже, як сказав Ів Сен-Лоран, найважливіше в жіночому одязі - жінка, яка її носить.
  3. Навчання. Стиліст-іміджмейкер вчить клієнта розбиратися в базових принципах стилю, стежити за модними тенденціями, розуміти, що підходить, а що ні. На цьому етапі клієнт також освоює нову модель поведінки.
  4. Аналіз гардероба. З цього починається практична частина створення образу. Стиліст-іміджмейкер проводить ревізію одягу і взуття, створює грамотні поєднання і на їх основі розробляє базовий гардероб. З деякими з речей клієнту доводиться попрощатися.
  5. Шопінг. Спеціаліст проводить клієнта по магазинах, щоб доповнити гардероб відсутніми образами і підібрати відповідні аксесуари. Він допомагає позбутися від стереотипів і вибрати непривично, але дуже підходящі речі.
  6. Додаткові аспекти. Так само як зміна зачіски і вміння накладати грамотний макіяж. На цьому етапі стиліст-іміджмейкер працює в зв'язці з візажистом і перукарем.

7 якостей, яких від стиліста-іміджмейкера чекають клієнти:

  • Бездоганне відчуття стилю. Людина не стане вам довіряти, поки ви самі не зробите на нього враження. Ви повинні стати для клієнтів прикладом стилю.
  • Увага. Хороший стиліст-іміджмейкер щиро цікавиться проблемами клієнта і докладає всіх зусиль, щоб їх вирішити.
  • Терпіння. Всі клієнти - різні. Хтось швидко підлаштовується під зміни, а хтось не може відразу почати прислухатися до фахівця.
  • Такт. Нічого не нав'язуйте клієнту. Якщо йому не подобається ваш вибір, прислухайтеся, а не відстоюйте свою позицію.
  • Вміння слухати. Більше слухайте, що говорите. Цікавтеся думкою клієнта - це допоможемо вам зрозуміти, в якому напрямку рухатися.
  • Відкритість. Стиліст-іміджмейкер - це ще й хороший психолог. Ваш клієнт повинен відчувати свою значимість.
  • Досвід. Без цього - нікуди. Будь-який клієнт хоче працювати з професіоналом, на якого можна покластися.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: В Житомирській області 23 ...
Наступна новина: Булінг у школах: які ...

КОМЕНТАРІ