Графік роботи - цілодобово, а телефонувати можна з мобільного (безкоштовно) та стаціонарного телефонів.
Для зручності подання звернення функціонує додаток для смартфонів - «Call-центр CityOn», а також веб-портал із мапою звернень та інформацією про поточний стан планових та аварійних робіт у місті.
Останнім часом чернігівці найчастіше зверталися до контакт-центру щодо проблем з гарячим водопостачанням, теплопостачанням, з питань прибирання прибудинкової і міської території, несправностей ліфтів у житлових будинках, а також щодо освітлення доріг і вулиць міста.
У контакт центрі визнають, що, на жаль, із суб'єктивних причин є поодинокі випадки, коли звернення виконується пізніше, ніж зазначається в очікуваному терміні виконання заявки. Однак колектив контакт-центру постійно працює над покращанням надання послуг.
Що стосується сфери ЖКГ, то контакт-центр охоплює сферу відповідальності комунальних ЖЕКів, всіх міських служб та установ. А також тих ОСББ та приватних експлуатаційних-підприємств, які мають із контакт-центром відповідний договір на диспетчеризацію.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Житомирській області ...
Наступна новина: У Тернополі урочисто ...