Про це розповіла начальник управління освіти і науки ОДА Лариса Шевчук.
«У 2018 році 872 дитини з особливими освітніми потребами отримували знання на інклюзивному навчанні – у школах, садочках, професійно-технічних навчальних закладах. Плануємо ще більше впроваджувати інклюзивну освіту – створювати ресурсні кімнати, команди психолого-педагогічного супроводу та здійснювати підготовку персоналу до роботи з дітьми із особливими освітніми потребами», – сказала Лариса Шевчук.
У кожній школі, садочку або професійно-технічному закладі, в яких є діти на інклюзивному навчанні, створюються відповідні умови для надання якісних освітніх послуг для кожного учня.
Так, у 2018 році 234 загальноосвітні заклади області, що становить 37% від загальної кількості надають освіту 616 дітям з особливими потребами. У 2017 році таку освіту отримувати 434 дитини у 191 закладі освіти.
У дошкільних закладах у 2018 році працювали 74 групи, де перебували 105 дітей з особливими освітніми потребами, у порівнянні із 2017 роком – це на 49 дітей і 32 групи більше. У 21 позашкільному навчальному закладі – 74 дитини.
Крім цього, у 6 спеціальних групах у професійно-технічних закладах освіти на інклюзивному навчанні перебували 77 осіб з інвалідністю.
Також в області створена велика мережа інклюзивно-ресурсних центрів – у районах діє 29 центрів, у яких надають психолого-педагогічну допомогу та забезпечують системне кваліфіковане супроводження дітей з особливими освітніми потребами. Перелік створених ІРЦ можна переглянути ТУТ.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Тернополі демонтовано ще ...
Наступна новина: Чернігів: Міський голова ...