Вживані шини: що потрібно знати?

Вживані шини: що потрібно знати?

17.01.19 22:36 0 2109

Автомобільні шини - це витратний матеріал, який підлягає регулярній заміні. І мало хто з автолюбителів перед покупкою нового комплекту гуми не замислюється про економію. Це похвально, але будь-яка економія повинна бути розумною, перш за все, якщо це стосується придбання, безпосередньо пов'язаного з безпекою. З новою гумою все зрозуміло, а ось про всі плюси і мінуси вибору покришок б / у ми й поговоримо далі.

Плюси при виборі шин б / у:

Ціна. Покришка з «других рук» дешевша на порядок, а то й більше. Можна купити 2 комплекти якісної гуми, що побувала у вживанні, за ціною одного нового комплекту середньої або дорогий гуми;
якісна б / у гума може прослужити вам декілька сезонів.

Де купити шини б / у?

Не секрет, що покришки, які побували у вжитку, купити зовсім нескладно. Це можна зробити:

  1. по оголошенню;
  2. на ринку;
  3. в автомайстерні.

Але тут, як і в будь-якій справі, є маса нюансів. Є продавці, які не гребує навіть продажем гуми, знятої з автомобілів, що знаходяться на звалищі або побували в серйозних ДТП.

Якісні вживані шини найчастіше привозять з Європи або Японії, де стан доріг на відміну від наших (до речі, в Україні якісні б /у шини з Європи ви можете придбати на сайті shyna365.com.ua).

Причиною для заміни покришок може бути:

  • Проходження ТО в Японії (через кожні 10 тис. км), при якому на новому автомобілі, крім масла та інших технічних рідин, в обов'язковому порядку змінюються покришки незалежно від ступеня їх зносу.
  • Випуск нових колекцій гуми. Не секрет, що більш благополучні жителі європейських країн можуть собі дозволити міняти гуму по мірі виходу нової колекції, здаючи стару, ще цілком придатну до експлуатації гуму.

Співпрацюючи з надійним постачальником, ви не ризикуєте придбати некондиційні покришки, що приховують під нормальною зовнішністю серйозні вади, які загрожують безпеці руху.

Яку гуму купувати не варто?

Вибираючи гуму б / у, крім ретельного візуального огляду покришки, варто поцікавитися:

  1. терміном придатності гуми, так як з часом покришка втрачає еластичність, що негативно позначається на її експлуатаційних характеристиках;
  2. рівнем зносу протектора, який не повинен бути менше 1,6 мм для легкового автомобіля;
  3. станом поперечних ламелей- саме ламелі відповідають за курсову стійкість на дорозі і гальмування.

Добре б провести діагностику покришки в шиномонтажной майстерні, щоб переконатися у відсутності внутрішніх пошкоджень: розривів корду та інших серйозних недоліків гуми.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Выбираем чехол для iPhone ...
Наступна новина: На Тернопіллі в ...

КОМЕНТАРІ