SEO: основні плюси та мінуси

SEO: основні плюси та мінуси

28.01.19 10:54 0 1190

Пошукове просування сайтів (SEO) є найвигіднішим вкладенням грошей в розвиток бізнесу, збільшення продажів, і реклами своїх послуг в мережі Інтернет (тут потрібно зробити застереження, що звичайно ж бувають і винятки). Далі, ми більш детально розберемо всі плюси та мінуси пошукового просування, а розповість нам про це співробітник столичної студії Webakula, яка безпосередньо ним займається (дізнатися більш детально інформацію ви можете пройшовши за посиланням).

Плюси:

  1. SEO - це комплексний підхід, який вимагає роботи відразу в багатьох напрямках. Щоб вивести вебсайт в ТОП запитів потрібно зробити його максимально зручним, інформативним і зрозумілим для користувача;
  2. як свідчить статистика, з пошуку на вебсайти приходить 80 % всіх відвідувачів;
  3. переважна більшість людей довіряють органічним результатам видачі більше ніж рекламі;
  4. зайнявши високі місця в пошуковій видачі, сайт протягом довгого часу стабільно буде приносити вам нових клієнтів;
  5. стійкі результати (при правильному підході).

Мінуси:

  • SEO - це довго. Сам процес виведення сайту в ТОП дуже розтягнутий в часі. Це пов'язано з принципом роботи пошукових систем. Перші результати ви побачите лише через декілька місяців.
  • Перший час ви вкладаєте гроші, але не відчуваєте віддачі.
  • Немає гарантій. Це правда. За великим рахунком ні ви, ні одна фірма, яка займається пошуковим просуванням не може безпосередньо впливати на третю сторону, в нашому випадку це Яндекс і Google. В кінцевому підсумку, буде сайт показуватися на першій сторінці пошукової видачі або не буде - вирішувати саме пошуковим алгоритмам.

Що стосується ціни - ми свідомо не стали писати ціну SEO просування ні в плюси, ні в мінуси. Все залежить від того, під яким кутом на це дивитися. При правильному підході - просування сайту окупиться вам з лишком. Це - інструмент продажів. Найбільш правильним в даному випадку вважати не те, скільки буде витрачено. А те, скільки це може принести грошей. Погодьтеся, навіть якщо ви витратили 150 000 грн, але завдяки цьому знайшли клієнтів на 1 000 000 грн, то такі витрати вже будуть вельми та вельми виправданими.

Висновки

Незважаючи на розвиток інтернету, і друге місце за кількістю аудиторії (поступається тільки телебаченню) - ще не всі сприймають сайт як інструмент продажів, хоча для багатьох сфер діяльності сьогодні, інтернет приносить до 80 % клієнтів. Тому не втрачайте чудову можливіть зробити власний бренд більш впізнаваним та здобути нових клієнтів.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ