Stories в Instagram - повноцінний інструмент реклами та просування

Stories в Instagram - повноцінний інструмент реклами та просування

27.02.19 17:53 0 1081

Все ще вважаєте, що додаток Інстаграм використовують для публікації фотографій їжі та відео з котиками? А ось і помиляєтеся. Це вже давно повноцінний маркетинговий майданчик, який постійно «обростає» новими функціями, які можна використовувати в комерційних цілях.

Можливість вказівки геолокації та використання хештегів дозволяє підписникам ділитися вашими публікаціями й  знаходити необхідні матеріали. Можливість прив'язки сторінки в соцмережах зручна для одночасного ведення аккаунтів на декількох майданчиках. Відносно новою масштабною функцією в Instagram є Stories. Це окремий розділ, в якому ви публікуєте короткі відео або фото.

Головною відмінністю стало те, що вони зникають через 24 години. Сьогодні саме тут рекламодавці найчастіше замовляють рекламу у інста-блогерів. До речі, реальний результат від такої реклами ви можете переглянути на сайті https://shkudun.com.ua/.

Що потрібно знати про Stories в Instagram?

Даний розділ ви знайдете у верхній частині екрану над головною стрічкою. Він стоїть поруч з кружечками з аватарками людей з числа тих, на кого ви підписані. Червоний ободок означає нову Сторіс, сірий - переглянуту вами. Подивитися історію людини можна також через його профіль - для цього просто натисніть на аватарку.

Як користуватися цією функцією?

Зняти своє фото або відео просто - натисніть на значок фотоапарата в верхньому лівому кутку тієї ж сторінки або свайпніть праву частину екрана. Утримуючи білий кружечок, ви зможете записати коротке відео, а з функцією «вільні руки» досить просто натиснути, як і для того, щоб зробити фото. Провівши по нижній частині екрану, ви знайдете інші варіанти створення контенту:

  • напис - додаєте просто текст на екран;
  • пряма трансляція - спілкування з підписниками в режимі реального часу;
  • бумеранг - зациклене коротке відео;
  • суперзум і зворотне прокручування - додаткові креативні підходи до зйомки.

Ви також можете додати контент з галереї. Для цього просто проведіть по екрану вгору і виберете потрібний файл. Після завантаження матеріалів вам буде доступна пост-обробка:

  1. стікери;
  2. написи;
  3. смайли;
  4. позначки часу;
  5. локації. 

Анімовані маски можна вибирати ще до початку зйомки. Примітним для бізнес-акаунтів є можливість додавання зовнішнього посилання внизу екрану. Ви також можете використовувати хештеги і додавати активні позначки на інші акаунти в рекламних цілях.


Прямі трансляції, як вже зрозуміло з назви, це можливість провести ефір і спілкуватися з аудиторією в режимі реального часу. Під час трансляції глядачі можуть коментувати те, що відбувається, задавати питання та інше - моментальний канал зв'язку. Крім цього, такі стріми дозволяють розвіртуалізуватися і вживу показати або описати переваги вашого бренду. За бажанням запис трансляції можна зберегти.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Переваги кутових шаф
Наступна новина: WEB-дизайн 2019: тренди і ...

КОМЕНТАРІ