Все ще вважаєте, що додаток Інстаграм використовують для публікації фотографій їжі та відео з котиками? А ось і помиляєтеся. Це вже давно повноцінний маркетинговий майданчик, який постійно «обростає» новими функціями, які можна використовувати в комерційних цілях.
Можливість вказівки геолокації та використання хештегів дозволяє підписникам ділитися вашими публікаціями й знаходити необхідні матеріали. Можливість прив'язки сторінки в соцмережах зручна для одночасного ведення аккаунтів на декількох майданчиках. Відносно новою масштабною функцією в Instagram є Stories. Це окремий розділ, в якому ви публікуєте короткі відео або фото.
Головною відмінністю стало те, що вони зникають через 24 години. Сьогодні саме тут рекламодавці найчастіше замовляють рекламу у інста-блогерів. До речі, реальний результат від такої реклами ви можете переглянути на сайті https://shkudun.com.ua/.
Що потрібно знати про Stories в Instagram?
Даний розділ ви знайдете у верхній частині екрану над головною стрічкою. Він стоїть поруч з кружечками з аватарками людей з числа тих, на кого ви підписані. Червоний ободок означає нову Сторіс, сірий - переглянуту вами. Подивитися історію людини можна також через його профіль - для цього просто натисніть на аватарку.
Як користуватися цією функцією?
Зняти своє фото або відео просто - натисніть на значок фотоапарата в верхньому лівому кутку тієї ж сторінки або свайпніть праву частину екрана. Утримуючи білий кружечок, ви зможете записати коротке відео, а з функцією «вільні руки» досить просто натиснути, як і для того, щоб зробити фото. Провівши по нижній частині екрану, ви знайдете інші варіанти створення контенту:
- напис - додаєте просто текст на екран;
- пряма трансляція - спілкування з підписниками в режимі реального часу;
- бумеранг - зациклене коротке відео;
- суперзум і зворотне прокручування - додаткові креативні підходи до зйомки.
Ви також можете додати контент з галереї. Для цього просто проведіть по екрану вгору і виберете потрібний файл. Після завантаження матеріалів вам буде доступна пост-обробка:
- стікери;
- написи;
- смайли;
- позначки часу;
- локації.
Анімовані маски можна вибирати ще до початку зйомки. Примітним для бізнес-акаунтів є можливість додавання зовнішнього посилання внизу екрану. Ви також можете використовувати хештеги і додавати активні позначки на інші акаунти в рекламних цілях.