- Ідея - підвищувати впізнаваність міста через відомі пам'ятки, а також взагалі через будь-які об'єкти, які туристи запам'ятали з позитивного боку. Дванадцять – довільно вибране число, але ми звернули увагу, що саме воно в Чернігові повторюється в багатьох туристичних «родзинках» міста. Згадаймо, що тих же гармат на Валу саме дванадцять. Навіть дванадцять ресторанів і кафе (не враховуючи трьох пабів)) на відрізку від Валу до площі. Тому ми – а безпосередньо цим займається міський Туристично-інформаційний центр – будемо поступово формувати 12 ТОП-ів різної тематики по 12 об'єктів у кожному. Першим оприлюднюємо #ТОП_12 «Чернігів сакральний», а з понеділка буде з'являтися #ТОП_12 «Чернігів смачний». Також будуть – культурний, розважальний, мистецький, навчальний, історичний, дитячий, молодіжний…
Цим перелікам не обов'язково бути визначеними раз і назавжди. Туристично-інформаційний центр пропонує чернігівцям розглядати їх як думку, пропозицію. А далі всі бажаючі можуть приєднатися до обговорення, пропонувати якісь свої варіанти, наводити аргументи – все це буде братися до уваги. Адже кінцева мета – зробити туристичне обличчя міста якнайкращим, і вона є спільною, - додала Катерина Литвин.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Что собой представляет ...
Наступна новина: Чернігів: Міська влада і ...