Дизайн упаковки косметики: що потрібно знати?

Дизайн упаковки косметики: що потрібно знати?

14.03.19 20:32 0 2776

Косметичний продукт без упаковки - це все одно що дівчина на побаченні без макіяжу. Але як і невміло зроблений макіяж не здатний перетворити жіноче обличчя, так і наспіх створена упаковка б'юті-засобу тільки відштовхне потенційного покупця. Виходячи з цього, підходити до розробки дизайну упаковки для косметики потрібно з урахуванням важливості її іміджевої функції.

Вимоги до дизайну косметичної упаковки

Крім естетичної складової (це само собою зрозуміло), що продає дизайн косметичної упаковки повинен:

  1. бути впізнаваним (улюблений крем або мило на полиці в магазині повинні мати якусь «фішку», щоб постійний покупець міг відразу їх помітити);
  2. бути зрозумілим (якщо мова йде про шампунь або гелі для душу, то їх упаковка повинна виглядати відповідним чином, а не нагадувати за формою тюбик зубної пасти і т. п.);
  3. відповідати ринковій ніші (треба чітко розуміти, на яку цільову аудиторію орієнтований виробник косметичного товару, і вже відштовхуватися від неї при побудові стратегії позиціонування).

Популярні тенденції в дизайні упаковки для косметики

Перш ніж приступати до детальної розробки дизайну косметичної упаковки, потрібно визначитися зі стилем, в якому вона повинна бути виконана. Адже саме стиль в цілому задає настрій товару і багато в чому впливає на вибір споживача. При цьому пам'ятайте, що дизайн упаковки повинен поєднуватися з фірмовим стилем косметичної торгової марки, а не йти з ним врозріз.

Давайте розберемося, які тенденції в дизайні упаковок найбільш поширені в косметичній сфері:

  • Мінімалізм. Для косметики бюджетної категорії (так званого мас-маркету), в дизайні упаковки продовжують переважати яскраві кольори і великі написи. Однак можна помітити, що окремі виробники косметичної продукції виводять на ринок свій товар «одягненим» в пастельні тони і стримані форми.
  • Гламур. Як відомо, косметична упаковка, стилізована під золото або срібло, асоціюється у споживача з якістю класу «люкс» і вказує на приналежність товару до преміального сегменту. Тому ті торгові марки, які пропонують косметику високого рівня, вдаються саме до таких дизайнерським рішенням. Особливо це характерно для іноземних компаній-виробників.
  • Сільський. Щоб вказати на натуральність компонентів в складі коштів з лінійки еко-косметики, вітчизняні виробники часто стилізують їх упаковку природними мотивами (зображеннями рослин і квітів, використовуваних в якості компонентів). Це також прекрасний спосіб підкреслити цілющий ефект косметичного засобу, адже значний відсоток дорослих людей віддає перевагу традиційним методам по догляду за обличчям і тілом.
  • Поп-арт. Як правило, в такому стилі представлені підліткові або молодіжні серії косметичних засобів. Їх упаковки супроводжуються помітними ілюстраціями в насичених контрастних тонах, можливо з персонажами, які належать до певної культурної напрямку (рок, поп, хіпі тощо).
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Товары для рыбалки и охоты
Наступна новина: Как правильно выбрать ...

КОМЕНТАРІ