Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Дизайн упаковки косметики: що потрібно знати?



20:32
14.03

Косметичний продукт без упаковки - це все одно що дівчина на побаченні без макіяжу. Але як і невміло зроблений макіяж не здатний перетворити жіноче обличчя, так і наспіх створена упаковка б'юті-засобу тільки відштовхне потенційного покупця. Виходячи з цього, підходити до розробки дизайну упаковки для косметики потрібно з урахуванням важливості її іміджевої функції.

Вимоги до дизайну косметичної упаковки

Крім естетичної складової (це само собою зрозуміло), що продає дизайн косметичної упаковки повинен:


  1. бути впізнаваним (улюблений крем або мило на полиці в магазині повинні мати якусь «фішку», щоб постійний покупець міг відразу їх помітити);

  2. бути зрозумілим (якщо мова йде про шампунь або гелі для душу, то їх упаковка повинна виглядати відповідним чином, а не нагадувати за формою тюбик зубної пасти і т. п.);

  3. відповідати ринковій ніші (треба чітко розуміти, на яку цільову аудиторію орієнтований виробник косметичного товару, і вже відштовхуватися від неї при побудові стратегії позиціонування).

Популярні тенденції в дизайні упаковки для косметики

Перш ніж приступати до детальної розробки дизайну косметичної упаковки, потрібно визначитися зі стилем, в якому вона повинна бути виконана. Адже саме стиль в цілому задає настрій товару і багато в чому впливає на вибір споживача. При цьому пам'ятайте, що дизайн упаковки повинен поєднуватися з фірмовим стилем косметичної торгової марки, а не йти з ним врозріз.

Давайте розберемося, які тенденції в дизайні упаковок найбільш поширені в косметичній сфері:


  • Мінімалізм. Для косметики бюджетної категорії (так званого мас-маркету), в дизайні упаковки продовжують переважати яскраві кольори і великі написи. Однак можна помітити, що окремі виробники косметичної продукції виводять на ринок свій товар «одягненим» в пастельні тони і стримані форми.

  • Гламур. Як відомо, косметична упаковка, стилізована під золото або срібло, асоціюється у споживача з якістю класу «люкс» і вказує на приналежність товару до преміального сегменту. Тому ті торгові марки, які пропонують косметику високого рівня, вдаються саме до таких дизайнерським рішенням. Особливо це характерно для іноземних компаній-виробників.

  • Сільський. Щоб вказати на натуральність компонентів в складі коштів з лінійки еко-косметики, вітчизняні виробники часто стилізують їх упаковку природними мотивами (зображеннями рослин і квітів, використовуваних в якості компонентів). Це також прекрасний спосіб підкреслити цілющий ефект косметичного засобу, адже значний відсоток дорослих людей віддає перевагу традиційним методам по догляду за обличчям і тілом.

  • Поп-арт. Як правило, в такому стилі представлені підліткові або молодіжні серії косметичних засобів. Їх упаковки супроводжуються помітними ілюстраціями в насичених контрастних тонах, можливо з персонажами, які належать до певної культурної напрямку (рок, поп, хіпі тощо).




Наступна новина: Как правильно выбрать раствор для контактных линз?
Попередня новина: Товары для рыбалки и охоты
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 1944

Сьогодні читають

00:27 22.03 Основные маникюрные инструменты и расходные материалы
16:51 22.03 Выбирает смеситель для кухни
18:38 22.03 Переваги комплексних добрив
14:38 22.03 Інформаційні стенди для школи
22:32 22.03 Характеристики та переваги махрових халатів

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Опитування
Чи будуть вибори президента 2019 чесними?
Так
Ні
Я не піду на вибори
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі


Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2019 УкрЗахідІнформ
Розробка www.apgr.net