"Міст буде робити підрядна організація, - зазначив Степан Барна, голова обласної державної адміністрації. - Перед нею поставлено завдання впродовж наступних півтора місяці завершити і здати об'єкт".
Дороги є не там, де їх будують, а де їх бережуть, переконаний міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Бо, за його словами, цей міст впав не сам по собі, а тому що окремі приватні компанії не дотримуються чинного законодавства і дозволяють перевантаження транспорту в рази.
"Це величезна проблема для всієї України коли з одного боку ми кричимо, що погані дороги, з іншого - самі ці дороги, а в даному випадку мости, руйнуємо. І зараз держава, платники податків повинні вкладати додаткові кошти в будівництво спочатку технічного мосту, а потім постійного мосту тільки через те, що комусь хотілося везти не дозволених 25 чи 40 тонн, а 60-70. Тому я вважаю, що ця ситуація також має бути предметом роботи правоохоронних органів", - зауважив Володимир Омелян.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Історія та види багетів для ...
Наступна новина: На Тернопіллі володимир ...
Как правильно записать название платформы YouTube на русском
Бани Харькова: от классических традиций до современных spa-форматов
Очаровательная квокка: символ дружелюбия и заботы о природе
Які нюанси потрібно знати про розлучення за заявою одного з подружжя?
ТОП - 5 Секретов по Установке Замков