Причини поломки турбіни: 5 типових проблем

Причини поломки турбіни: 5 типових проблем

19.03.19 09:17 0 1723

Чому турбокомпресор зламався? Де його можна відремонтувати? Це найчастіші запитання водіїв, у яких зламалась турбіна. Далі, ми розглянемо найрозповсюдженіші причини виходу турбокомпресору з ладу, а розповість нам про це співробітник компанії «Турбокороль» https://turbokorol.com/, в якій безпосередньо його можна відремонтувати в Мелітополі та Одесі.

Основні причини поломки турбіни:

  1. Забруднене масло. Шар мастила захищає контактуючі елементи турбоагрегату від тертя і швидкого зносу. А бруд, в свою чергу, викликає більш швидкий знос деталей, які труться та збільшується ризик перегріву агрегату. Густе масло перетворюється в нагар в маслоподводних каналах, підшипниках і на крильчатці. Сажа та відкладення бруду обтяжують деталі, уповільнюють їх роботу, а турбіна «закисає». У турбокомпресора зі змінною геометрією може заклинити механізм. Як результат, він швидко зношується, знижується герметичність агрегату та пропадає тяга. Сторонні об'єкти (великі та дрібні частинки металогерметика і т. д.) дряпають поверхні елементів турбіни, пошкоджують вал, сточують підшипники, а також призводять до стирання ущільнювача.
  2. Недостатнє змазування. Нестача масла призводить до сильного тертя внутрішніх елементів турбіни, поганому охолодження всієї системи. В цьому випадку перегрів - це перша ознака поломки турбіни. Через масляне "голодування" ламаються підшипники, деформується ротор, закоксовуються кільця ущільнювачів турбокомпресора.
  3. Пошкодження сторонніми предметами. Бруд, пил, камінчики, пісок, металеві частинки, шматки фільтра або клапана - все це сторонні предмети. Вони потрапляючи всередину турбокомпресора під час експлуатації, кустарного ремонту, через поломки деталей двигуна й ін. З ладу виходять холодні / гарячі лопаті (збиваються та гнуться краї), деформується і лопається ротор, заклинює турбіну.
  4. Граничні режими експлуатації. Ресурс турбіни швидко зменшується, якщо вона працює в екстремальних умовах.
  5. Застосування герметика для ущільнення з'єднання. Деякі автовласники намагаються самостійно закрити нещільні з'єднання в системах подачі та вихлопу. Для цього вони використовують невідповідні герметики. Як результат - зменшується діаметр патрубка або герметик нагрівається, пересихає та розсипається на шматки, засмічує турбіну. Не робіть так. Правильний варіант: бачите будь-які ознаки поломки турбіни на дизелі або бензині - їдьте на діагностику до фахівців.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: На Тернопіллі володимир ...
Наступна новина: Міністр інфраструктури ...

КОМЕНТАРІ