Вибрати оргтехніку для офісу іноді буває непросто, потрібно врахувати та фінансову сторону питання, і розмір офісного приміщення, і кількість співробітників. Якщо говорити про вартість необхідного офісного обладнання, то тут все залежить від величини та солідності самої фірми. Давайте поговоримо про це більш детально, а розповість нам про всі нюанси співробітник компанії LDS, яка безпосередньо реалізує оргтехніку для офісу в Києві.
Маленька компанія
Якщо компанія не дуже велика, має маленький штат співробітників, то досить буде:
- 1 - 2 комп'ютерів;
- ксерокса;
- принтера;
- факсу;
- сканера.
Велика компанія
Але коли мова йде про великий солідної компанії, з великою кількістю офісних працівників, то підхід до покупки офісної техніки повинен бути більш кардинальних.
Перш ніж купити що-небудь з офісної техніки потрібно визначити коло завдань, які вона повинна буде виконувати. Тому як сучасний ринок пропонує безліч різноманітних принтерів, сканерів, МФУ, ксероксів і так далі; багато і фірм виробників. Віддавати перевагу в даному випадку варто вже перевіреним компаніям, які мають солідний досвід роботи в цій сфері. Ремонт моніторів, принтерів, або комп'ютерів - клопітка і витратна справа. Ніхто не гарантує вам, що купивши техніку дешевше, без гарантії вам не доведеться звертатися в сервіс-центри, що надають ці послуги.
Робота в офісі пов'язана в основному з документами. А значить, співробітникам доведеться набирати тексти, роздруковувати їх, сканувати, а також утилізувати непотрібні папери. Краще, якщо комп'ютер буде стояти на столі у кожного співробітника. Зручно, коли кожен співробітник має власний телефонний апарат - мобільний або стаціонарний. Особливо це вітається в великих корпораціях, з великим штатом працюючого персоналу, тоді не доведеться вистоювати чергу перед єдиним телефонним апаратом для вирішення робочих питань. Що стосується принтерів, сканерів, факсів - то їх кількість в офісі залежить від інтенсивності роботи, від розмірів кабінету.
Зазвичай на один відділ досить:
- 1 - 2 принтерів та сканерів;
- пари факсів;
- 1 ксерокса.
Дуже зручним як для невеликого офісу, так і для великого може стати багатофункціональний пристрій. Воно поєднує в собі функції сканера, принтера і ксерокса. Такий пристрій займає не більше місця, ніж звичайний ксерокс або принтер, тому досить практично для маленьких приміщень.