Гільзи циліндрів: Різновиди

Гільзи циліндрів: Різновиди

11.04.19 23:02 0 5254

Створення максимально легкого та потужного двигуна — першочергове завдання для інженерів всіх автомобільних компаній, яку вони з тих чи інших успіхом намагаються вирішити вже понад сто років. Справжньою революцією стала поява двигунів, повністю зроблених з алюмінію.

Однак застосування цього матеріалу поставило перед розробниками нову задачу — як створити в алюмінієвому блоці міцні циліндри? Найвдалішим рішенням стало застосування гільз, що активно застосовувалися при створенні двигунів для мотоциклів, у яких немає загального блоку циліндрів.

Далі, ми розглянемо основні різновиди гільз, а розповість нам про це співробітник інтернет-магазину: https://motor-dizel.com.ua/tovary-i-uslugi/gilzy-dvigatelja/, в якому безпосередньо можна купити гільзи двигунів вантажних автомобілей.

Види гільз і вимоги, які до них пред'являються

Гільза повинна бути дуже міцною та тугоплавкою, адже у випадку з алюмінієвим блоком вона грає лише роль корпусу, в якому вона тримається. Протистояти теплу, тиску і зносу їй доводиться самостійно. Тому гільзи повинні мати високу зносостійкість, високу антикорозійну стійкість, жаростійкість та міцність. Залежно від конструкції двигуна гільзи діляться на «мокрі» та «сухі». Суть цього терміна безпосередньо пов'язана з особливостями системи водяного охолодження двигуна.

«Мокрі» гільзи

«Мокрими» називаються гільзи, зовнішня поверхня яких омивається охолоджувальною рідиною, що циркулює в системі каналів, які пронизують товщу блоку циліндрів. Ця система називається «водяною сорочкою» та служить для рівномірного відводу тепла від блоку циліндрів. В районі установки гільз охолоджуюча рідина "виходить на поверхню", щоб безпосередньо омивати стінки гільзи. Тому такий тип гільз і називається мокрим. Блок циліндрів з «мокрими» гільзами забезпечує краще відведення тепла, тому «мокрі» гільзи отримали дуже широке поширення.

«Сухі» гільзи

Такі гільзи запресовані в тіло циліндра та не мають прямого контакту з охолоджувальною рідиною. Деякі виробники вважають за краще робити алюмінієві блоки з не змінними гільзами методом лиття. В цьому випадку гільзи зміцнюються в формі для відливання, яка пізніше заповнюється розплавленим алюмінієм. Створені таким чином блоки циліндрів по жорсткості від звичайних чавунних не відрізняються. При необхідності ремонту гільзи розточуються, як звичайні циліндри.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Якісна сушка зерна?
Наступна новина: В Тернополі сергій Надал ...

КОМЕНТАРІ