Останнім часом у мешканців України дедалі частіше виникають численні запитання щодо сум, які проставлені в платіжках за спожитий природний газ. Не випадково в Києві на базі Українського кризового центру пройшла спеціальна дискусія, головною темою якої стало висвітлення проблем, пов'язаних із захистом прав населення і пошуку правди про платіжки за газ. На цьому заході експерти відповідали на питання про рахунки і тарифи на газ, порушеннях споживчих прав і бездіяльність владних структур, які повинні регулювати поставки блакитного палива та платежі за нього. Крім того, в ході зустрічі було представлено новий консультаційний онлайн-центр для споживачів газу - ресурс "Газ Правда".
За словами Віталія Щербенка, який очолює ВГО «Федерація роботодавців нафтогазової галузі», в реаліях української дійсності тільки організована громадська активність і бізнес спільними зусиллями можуть створювати правильні та корисні речі. У зв'язку з цим він представив ініціативу, яку спільно виробили ФРНГ, Нафтогаз України і Громадська організація ОПОРА. Ними був створений онлайн-ресурс "ГазПравда", де будь-який житель України може безкоштовно отримати консультацію з безлічі питань, пов'язаних з газовою проблематикою. І це лише одна з можливостей, які дає створена інтернет платформа щодо захисту споживчих прав.
Головною причиною для створення сайту стали численні запити споживачів, які просто не знали, куди і в якій формі їм скаржитися на надання неякісного газопостачання, тарифи або розрахунки за газ, виставлені в платіжних квитанціях.
Інтернет ресурс "ГазПравда" наповнений корисною і потрібною інформацією й має кілька розділів, в тому числі тут можна знайти зразки складання скарг, правильність яких перевірена висококваліфікованими юристами, із зазначенням посилань на відповідні норми законодавства і постанови. Споживач, який написав скаргу в облгаз або газзбут за таким зразком, вже не отримає повідомлення про невідповідну форму заяви.
Один з розділів сайту Газ Правда присвячений захисту прав споживачів у судових органах. Кожен українець зможе знайти на цьому ресурсі шаблони щодо грамотного заповнення позовів, інструкції про те, куди слід звертатися, де знаходяться суди тощо.
На думку Олексія Хабатюка, який є членом Експертної ради «ФРНГ», чим більш масово буде проводитися така робота, чим активніше буде населення, тим краще. Завдяки новому ресурсові, всі скарги та звернення споживачів газу будуть узагальнюватися, щоб сформувати конкретні пропозиції, спрямовані уряду та регуляторам для того, щоб ті змінили певні процедури. І в цьому дуже важлива роль належить суспільному тиску і активності населення.
На сайті www.gazpravda.com.ua будь-який споживач знайде відповіді на питання, які найбільш актуальні та задаються найчастіше. Це стосується нарахувань у платіжних документах, установки газових приладів обліку, отримання субсидій і якості послуги з газопостачання в різних регіонах країни. Для тих, хто не зміг знайти відповідь у розділах сайту, працює інтерактивна консультація, де професійні юристи знайдуть грамотне рішення навіть найскладнішої проблеми.
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав