У Швеції видали 116 ліцензій з моменту лібералізації грального ринку

У Швеції видали 116 ліцензій з моменту лібералізації грального ринку

30.04.19 16:51 0 5162

Процес лібералізації грального законодавства у Швеції вже приніс перші плоди. З моменту початку реформ Spelinspektionen, шведський гральний регулятор, видав підприємцям 116 ліцензій. Більш ніж половина з них отримали компанії, які спеціалізуються на онлайн-казино.
новий ринок

До 1 січня 2019 року становили майже все казино, що діють на території Швеції, належали державному оператору Svenska Spel. Після початку нового етапу реформ шведська влада почала видавати ліцензії навіть іноземним компаніям.

З 116 ліцензій, виданих заявникам з початку поточного року, 62 пішли власникам онлайн-казино, 44 - букмекерських контор, і тільки 10 - людям, які хочуть будувати бізнес в офлайні. Всі ліцензії поділили між собою 72 гральних оператора. Це означає, що майже всі компанії подавали документи на реєстрацію двох або трьох типів діяльності одночасно. І так робив, наприклад, вже згаданий вище Svenska Spel. У число «універсальних» ліцензіатів також увійшли такі популярні європейські бренди, як:

  • Casumo;
  • LeoVegas;
  • Kindred Group;
  • Bet365.

Щоб отримати ліцензію на відкриття казино, оператори повинні заплатити держмито в розмірі € 39 000. Повний комплект з гральних залів, онлайн-казино і букмекерської контори обійдеться дорожче — близько € 69 000.

Маркетингове питання

Камілла Розенберг, генеральний директор Spelinspektionen, вважає, що нове шведське законодавство швидко приверне увагу підприємців з ЄС, які займаються азартними іграми. І одночасно допоможе вирішити безліч проблем, пов'язаних з нелегальним гральним бізнесом.

Це дійсно так. Але зростаюча конкуренція серед гральних операторів призвела до неконтрольованого зростання реклами. Це настільки стурбувало шведська влада, що чиновники почали обговорювати введення маркетингових обмежень.

Консалтингова корпорація Mediavision провела невелике дослідження шведського рекламного ринку. І з'ясувала, що компанії, які недавно отримали ліцензію, значно збільшили свій рекламний бюджет. Більшість з них сконцентрувалося на агресивних маркетингових інструментах, щоб гарантовано привернути увагу клієнтів і відбудуватися від конкурентів. Найчастіше реклама азартних ігор поширюється через ЗМІ. В топі — телебачення: тільки за перший місяць 2019 року загальна кількість реклами онлайн-казино в ефірі регіонального ТБ зросла на 2 %. Що буде далі, страшно навіть уявити.

Ардалан Шекарабі, глава міністерства цивільного управління, теж стурбований ситуацією, що склалася. Щоб розв'язувати проблему, він закликав ліцензованих гральних операторів до співпраці з представниками влади. Шекарабі впевнений, що спільними зусиллями чиновники та підприємці зможуть знайти рішення, яке задовольнило б обидві сторони. Як приклад міністр призводить Великобританію: там гральні оператори погодилися відмовитися від реклами казино під час трансляцій спортивних змагань, щоб зменшити тривалість рекламного блоку.

По матеріалам сайту: https://dailyonline.ru/.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Захист від штрафів за ...
Наступна новина: Защитное закаленное стекло: ...

КОМЕНТАРІ