З тим, що для успішного проссування свого бізнесу потрібен веб сайт, мабуть, ніхто сперечатись не буде. А ось який саме сайт у вас має бути - це питання. Саме тому, далі ми розглянемо основні типа онлайн ресурсів. Ну а розповість нам про це співробітник веб-студії https://totonis.com/, в якій безпосередньо можна замовити собі сайт в Києві.
Основні види сайтів:
- Візитка. Це найпростіший з усіх сайт. Фактично він представляє собою електронну версію звичайної паперової візитки. На сайті-візитці міститься основна інформація про компанію, її контактні дані, діяльність та про основні послуги, що надаються. Метою такого сайту є представлення компанії, тобто він повинен дати загальне уявлення про компанію відвідувачам і потенційним клієнтам. Як правило, такий володіє зручною навігацією. Його основні розділи це: «Прайс-листи», «Продукція або послуги», «Про компанію», «Контактна інформація». Частіше всього сайт-візитка розробляється для підприємств, організацій та приватних осіб.
- Landing page. Це молодший брат попереднього виду сайтів, який складається лише з однієї сторінки. Лендінг є ефективним інструментом продажів. З точки зору бізнесу, Landing page - це сторінка, яка спонукає клієнта зробити потрібну дію прямо зараз (покупку товару, підписку на новини і т. д.). На такому сайті завжди присутня чітка структура надання інформації по товар чи послуги, що відразу привертає увагу потенційного клієнта.
- Промо-сайт. У більшості випадків це неосновної веб-сайт фірми, який створюється спеціально для просування конкретного товару (групи товарів) або послуги. Перш за все, це рекламний інструмент, основним завданням якого є надання користувачам найсвіжішої та самої актуальної інформації про товари або послуги. Такий сайт спрямований виключно на просування цих послуг і містить в основному рекламну інформацію. Ця інформація повинна переконати потенційного клієнта в тому, що надаються компанією товари і послуги є найкращими серед подібних на ринку. Зовнішній вигляд промо-сайту повинен бути стильним, яскравим і незабутнім. В ході його виготовлення, як правило, широко використовується об'ємна графіка, ексклюзивний дизайн і флеш анімація.
- Інформаційний сайт. Він представляє собою величезний масив даних. Подібні сайти дуже поширені в інтернеті. Ними користуються як звичайні користувачі інтернета, так і організації, індивідуальні підприємці та комерційні підприємства. Метою інформаційного сайту є збір та подання користувачам інформації з якої-небудь теми. Такий сайт містить безліч статей по певній галузі, тематичні голосування і опитування. Основну фінансову підтримку інформаційного сайту забезпечує банерна реклама. На таких сайтах досить часто оновлюється контент, а за актуальністю розміщеної інформації регулярно стежать. Відвідувачами є, як правило, користувачі з певними інтересами.
- Інтернет-магазин. Це сучасний торговий канал, що дає можливість реалізовувати товари через Інтернет. Як по частині презентаційних можливостей, так і стосовно зручності роботи з товарним асортиментом - це є багатофункціональна торгова площадка, з тією лише різницею, що її "вітрина" розташована в Інтернеті. Основною функцією інтернет-магазину є продаж товарів і послуг в режимі онлайн. Сайт такого типу обов'язково повинен містити каталог з ілюстраціями і докладними описами, прайс-лист і систему, що дозволяє користувачам здійснювати покупки прямо на сайті. Бажано до докладного опису додати порівняльні характеристики і тестові огляди (якщо вони є). Повинен бути присутнім "кошик", який дає можливість здійснювати кілька покупок за один раз і функція калькулятора, що дозволяє обчислити вартість всього замовлення. В інтернет-магазинах можна ефективно використовувати банерну рекламу. Весь сайт повинен бути розроблений таким чином, щоб зацікавити користувача і схилити його до здійснення покупки, так як всі відвідувачі інтернет-магазину є його потенційними клієнтами.
- Корпоративний сайт. Це фірмовий комерційний сайт компанії. Оптимальне рішення для всіх компаній, які хочуть стати лідерами у своїй сфері бізнесу. Основним завданням корпоративного представництва в мережі є просування бізнесу компанії та автоматизація її діяльності. Корпоративний сайт включає в себе елементи інтернет-магазину, сайту-візитки й інформаційного ресурсу. Він володіє досить складною системою навігації. За допомогою корпоративного сайту можна значно підвищити впізнаваність бренду. Також він автоматизує діяльність компанії й допомагає вести бухгалтерський облік, в ньому включена підтримка користувачів в режимі онлайн. Реклама на корпоративному сайті залежить від цілей і завдань компанії, банерної реклами на таких сайтах, як правило, немає. Присутня власна система пошуку по сайту, можливість каталогізації, продуманий зв'язок з користувачами. При створенні такого сайту слід добре продумати ергономіку. Також дуже вітається наявність авторських текстів.
- Портал. Це найбільш потужний і найскладніший вид мережевого ресурсу, який може бути присвячений як одній темі, так і декільком. Портал поєднує в собі відразу кілька видів сайтів і основною його метою є надання користувачам найрізноманітнішої та самої актуальної інформації. На його сторінках також знаходяться опитування, голосування, форуми, чати, в загальному, все, що необхідно для зручності користувачів і що в подальшому допоможе розвивати портал в правильному напрямку. Обсяг сайту-порталу може становити сотні і тисячі сторінок. Його структура завжди складна. Як правило, сайти даного виду містять багато різних розділів і підрозділів, меню з багаторівневою вкладеністю, а аткож включає в себе велику кількість різного роду опцій та модулів. Зовнішній вигляд сайту-порталу зазвичай в міру стриманий. Об'ємна графіка, про яку ми говорили в разі промо-сайту, втрачає свій сенс - на перший план виходить графічний мінімалізм. Портали дуже популярні в мережі Інтернет, проте їх розробка - це досить трудомістке завдання, яка вимагає багато часу та залучення до роботи фахівців різних напрямків.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Світ відзначає Міжнародний ...
Наступна новина: Плюси та мінуси ...