Як вибрати автосалон для покупки автомобіля?

Як вибрати автосалон для покупки автомобіля?

03.06.19 15:38 0 6390

Вибір автосалону не менш важливий, ніж вибір моделі автомобіля. Від спілкування з дилером залежить, в тому числі, і враження від нового автомобіля. А вже якщо в процесі покупки виникають будь-які проблеми, то розбиратися доводиться саме з продавцем. Далі, ми розглянемо який автосалон краще вибрати, а розповість нам про це співробітник національного автодилера "Богдан-Авто Холдинг": https://bogdanauto.com.ua, я салонах якого безпосередньо можна придбати автомобілі від офіційного виробника.

Чим автосалони відрізнятися один від одного?

  • Основним первинним чинником, що впливає на вибір автосалону є його географічне положення. Швидше за все, до дилера доведеться приїжджати не один раз (для першого знайомства, тест-драйву, оформлення замовлення, внесення передоплати, отримання автомобіля й т. д.), тому зручність розташування відіграє важливу роль. Втім, якщо в місті знаходиться тільки один офіційний дилер, то вибирати особливо не доводиться. Хоча, деякі люди вважають за краще приїжджати за автомобілями в великі міста, де більший асортимент і вигідніші умови.
  • У кожного виробника є свої корпоративні стандарти, які поширюються на всіх офіційних дилерів. Вони стосуються не тільки зовнішнього вигляду будівлі, дресc-коду співробітників і шрифтів на вивісках. Чималу увагу в них приділено стандартам спілкування з покупцем. Але, не дивлячись на те, що одні й ті ж правила поширюються на всю марку, застосовуються вони всюди по-різному. Тому якщо з перших хвилин у вас виникає неприємне відчуття від спілкування з автосалоном, починаючи від довгого очікування вільного менеджера при першому дзвінку, закінчуючи дівчатами за стійкою ресепшн, які матюкаються, то, швидше за все, краще звернутися в інший автосалон.
  • Кожен дилер по-своєму намагається залучити клієнта і при спочатку однакових умовах, покупка автомобіля може бути більш привабливою. Акції можуть бути абсолютно різні. Хтось пропонує грошові знижки, хтось опції в подарунок, треті - вигідні умови проходження ТО, цікаві ставки по кредитах, пільги при страхуванні й просто путівки на відпочинок в якості бонусу. І ще деякі автосалони можуть дозволити собі торгуватися, тому, бачачи рішучість в покупці автомобіля, менеджер може запропонувати ще більш вигідні умови.
  • При зовнішній презентабельності деякі автосалони грішать неякісним наданням послуг. Це може бути нав'язування додаткового обладнання або дорожчої комплектації, зриви терміну поставки, або навіть продаж б / в автомобіля під виглядом нового. Про те, які проблеми можуть бути у дилера зазвичай можна дізнатися, поспілкувавшись з його клієнтами. Можна робити це особисто, при візиті в автосалон, можна пошукати знайомих, у яких був досвід спілкування, а можна пошукати інформацію на форумах і серед відгуків автовласників. Причому краще дізнаватися не тільки про якість обслуговування при продажу автомобіля, а й про сервіс. Втім, за "Законом про захист прав споживачів" не обов'язково обслуговувати машину у того дилера, у якого вона була куплена. Хоча другий варіант зазвичай вигідніший.

Офіційний дилер

При купівлі нового автомобіля в автосалоні, краще це робити у офіційного дилера. Цим майбутній автовласник обмежить себе від проблем, які іноді виникають з сірими продавцями (відсутність гарантії, шахрайство тощо). Зазвичай список офіційних дилерів можна знайти на сайті виробника або уточнити по телефону.

Представництва великих компаній ретельно вибирають своїх партнерів і контролюють їх роботу. Також досить часто на офіційному сайті виробника вказуються рейтинги дилерів. Звання кращого або особливий сертифікат є підтвердженням доброї роботи автосалону.

Менеджер

Буквально на перших хвилинах перебування в салоні до вас повинен підійти менеджер і запропонувати свою допомогу. Якщо цього не відбувається, значить або не вистачає персоналу (можна зробити висновок про економію на людях і не дуже впевненому положенні дилера), або неправильно організований процес обслуговування, і тоді швидше за все проблеми буду проявлятися й далі, причому в більшій кількості.

Хороший менеджер в першу чергу повинен вислухати побажання клієнта і запропонувати йому вибір, а не нав'язувати ту модель, яку вигідно зараз продати автосалону. Бажано щоб він володів всією інформацією про автомобіль, а не звертався за відповіддю на будь-яке питання до колег. Хороший продавець не повинен бути нав'язливий і не має права демонструвати свою зневагу до покупця. Якщо в процесі спілкування йому доводиться спілкуватися по телефону, зверніть увагу як він це робить, адже через якийсь час він також буде спілкуватися і з вами.

Зазвичай з клієнтом працює один менеджер, той який першим почав спілкування. З ним вирішується більшість питань при купівлі автомобіля. Якщо з якої-небудь причини у вас з ним не виходить спокійного продуктивного діалогу, то краще попросити обслужити вас когось іншого.

Доступ до автомобіля й тест-драйва

В хорошому автосалоні всі автомобілі, які знаходяться в торговому залі, повинні бути відкриті, щоб дати можливість потенційному покупцеві посидіти за кермом, перевірити обсяг багажника і т. п. Бажано, щоб були машини всього модельного ряду і в різних комплектаціях, щоб можна було оцінити якість оббивки або роботу музичної системи. Та ж ситуація з парком тестових автомобілів, щоб майбутній водій, наприклад, міг відчути різницю між двигунами.

Не обов'язково, що у дилера є машини для тест-драйву в перший день відвідин автосалону, але нормальний продавець повинен запропонувати зручне для покупця день і час пробної поїздки в найближчий тиждень. І автомобілі в залі, і тестові повинні бути чистими і без сторонніх предметів. Не у всіх дилерських центрах клієнта пускають за кермо (наявність водійських прав не дає гарантії в його адекватності). В такому випадку машиною управляє менеджер, що також дає уявлення про динаміку автомобіля, комфорту підвіски, шумності і т. п. Маршрут тест-драйву повинен включати кілька кілометрів і бути максимально наближений до майбутніх умов експлуатації.

Додаткові послуги:

  1. Все, що не входить у вартість автомобіля дає можливість дилеру заробити. Саме тому багато продавців дуже наполегливо пропонують установку додаткового обладнання, від килимків до обважування, і допомога в реєстрації автомобіля. Від цього спокійно можна відмовлятися і оформляти і купувати все самостійно. Зазвичай це виходить дешевше. Але потрібно мати на увазі, що деяке обладнання і його установка можуть впливати на гарантійні зобов'язання, які можуть перериватися через втручання несертифікованих фахівців.
  2. Єдине, що не завжди може виконати дилер - мати в наявності автомобіль в базовій комплектації. Зазвичай це найдешевші версії і якщо це зовсім нова модель, їх починають випускати трохи пізніше. Тому їх доведеться замовляти і чекати декілька місяців.
  3. А ось на що варто звернути увагу, так це на пропозицію фінансових послуг. Досить часто на рівні представництв компанії або дилерів укладаються договори, в рамках яких клієнтам пропонуються більш вигідні кредитні умови та умови страхування, в порівнянні з тими, що пропонуються зі сторони. Але для того щоб їх правильно оцінити, потрібно знати ситуацію на ринку і не погоджуватися на перші ж запропоновані вам умови.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: Equides Club - заміський ...

КОМЕНТАРІ