Хайпбісти замість хіпстерів: зміна субкультур

Хайпбісти замість хіпстерів: зміна субкультур

07.06.19 17:25 0 3228

Десять років тому на YouTube вийшов пародійний ролик, який глузливо описував культуру американських підлітків, одержимих одягом і особливо спортивним взуттям. Ролик називався «Як бути хайпбістом» і висміював адептів стилю Supreme, A Bathing Ape і Nike, послідовників однойменного сайту - Hypebeast.com з аудиторією в 10 мільйонів користувачів (за даними Similarweb).

Далі, ми детально розберемо хто такі хайпбісти. Ну розповість нам про це співробітник інтернет-магазину https://chuvakbratan.com/hypebeast.html, в якому безпосередньо можна придбати брендові речі для створення образу в цьому стилі в Києві та Україні, зателефонувавши за номером: 066-03-999-08, а також прочитати детально про хайпбіст рух.

Хайпбісти: хто це?

Визначення:

  • Urban Dictionary визначає слово «hypebeast» як «людину, яка слідує за трендами, щоб одягатися по певній моді, бути стильним». Але стиль — це поняття індивідуальне, а хайпбісти намагаються саме дотримуватися одного і того ж образу: останні кросівки, мішкуваті худі, поверх них — куртка або плащ від маловідомого японського бренду, бейсболка BAPE, золоті коштовності. У чомусь в їх стилі можна помітити повернення класичного бруклінського гангста-стилю 90-х, але всі хайпбісти поголовно молоді, тому гангста-культурою тут не пахне — швидше кімнатою в маминому будинку, яку тільки недавно перетворили з дитячої в тинейджерську нору.
  • Друге визначення словника більш докладне: «Хайпбісти — це підлітки, котрі збирають одяг та взуття виключно заради того, щоб вразити однолітків. Основні бренди хайпбістів - Stüssy, Crooks & Castles, Supreme, Huf, Vans, Alife. Хоч у хайпбіста може і гроша за душею не бути, але він все одно любить тримати такий фасон, як ніби заробляє більше за всіх присутніх». У них навіть є свій музичний гімн.

У певному сенсі хайпбісти — це логічне продовження хіпстерської культури. Обидві гостро стурбовані тим, що популярне в даний момент, і тим, як дістати певний набір статусних символів. Просто для хіпстера це була ідеальна борода, картата сорочка American Apparel та окуляри без лінз, а для хайпбістів ці символи — нова капсульна колекція Каньє Уеста та обмежене видання кедів adidas. Одним словом, хайпбісти — це мажори; на відміну від хіпстерів з їх любов'ю до маловідомої та «саморобної» культури, хайпбіст хоче бути мейнстрімщиком — більш того, хоче цим мейнстрімом управляти.

І це у нього поступово виходить, оскільки культура хайпбістів — як і хіпстерська культура до них — стала просочуватися у світ високої моди та бренди стали призначати своїми креативними директорами хайпбістовських кумирів. Самий недавній приклад — призначення молодого репера Ліл Яхті креативним директором Nautica.

Що ще окрім моди?

Оскільки інтереси хайпбістів не обмежені модою, а поширюються на музику, спорт і підприємницьку діяльність (нехай і не завжди на свої гроші), вони по-справжньому всюдисущі: ідеальним хайпбістівським ривком у світ високої моди прийнято тепер вважати останній коллаб Supreme з Louis Vuitton, так як фактично він вдає із себе класичні форми LV, на яких яскраво сяє жаданий хайпбістами напис «Supreme».

Це відмінний приклад моди по-хайпбістівськи: річ, яка нічого особливого з себе не представляє, але прикрашена важливим логотипом, навантажена культурним кодом, обмежена по виданню, що володіє серйозним цінником. Якщо правильно роздути «хайп» - одиницю їх споживання, — то хайпбістів можна змусити купити все що завгодно.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Преимущества шерстяного ...
Наступна новина: Доставка пиццы: основные ...

КОМЕНТАРІ