5 переваг використання рекламно-сувенірної продукції

5 переваг використання рекламно-сувенірної продукції

27.06.19 16:40 0 5273

Рекламно-сувенірна продукція виконує важливі функції в справі позиціювання компанії та її іміджу. Які явні переваги можна записати на її рахунок? Ми знайшли цілих п'ять, а розповість нам про них співробітник студії реклами та дизайну «БрендМі»: https://brandme.in.ua/suvenirna-produktsiya/.

Підвищення впізнаваності бренду

Одна з цілей бізнесу, великого чи малого, це впізнаваність бренду. Як ви можете не тільки виділити ваш бренд серед конкурентів, але і залишити інформацію про нього у свідомості клієнтів, як нинішніх, так і потенційних?

Один зі способів — бути творчим у своєму маркетингу. Рекламні продукти є простим інструментом, який допомагає підвищити впізнаваність бренду; якщо у клієнта є предмет з вашим логотипом і він використовує його у своєму повсякденному житті, це означає, що ви щодня утримуєте образ вашої компанії в його свідомості.

Масове охоплення за низьку ціну

Коли бюджет обмежений, важко вибрати саме ті елементи маркетингу, які мають більший сенс для вашого бізнесу. Сувенірна продукція має порівняно невеликий цінник, але більш тривалий тимчасовий вплив на аудиторію. Це має значення для ваших інвестицій.

Майте на увазі, що простий дешевий подарунок — відмінний спосіб підвищити лояльність клієнтів. Не важливо, товар ви продаєте або послугу, навіть у звичайному магазині невеличкий подарунок покупцеві на додачу до основної покупки — хороший спосіб запам'ятатися і сказати спасибі!

Альтернатива візитної картки

Візитки завжди будуть цінним бізнес-продуктом. Сувенірна продукція являє собою цікавий, творчий спосіб демонстрації та передачі своїх контактних даних. Замість того, щоб залишити потенційного клієнта з однією візитною карткою, прикріпіть позаду неї ще що-небудь, більш відчутне. Який-небудь невеликий брендований товар. Наприклад, якщо ви є власником комп'ютерної компанії, ви можете друкувати інформацію про свій бізнес на USB-накопичувачі!

Люди люблять речі

Маркетинг бізнесу прагне здійснити постійний контакт зі своєю аудиторією. Як створити ефект присутності компанії, її продуктів перед клієнтами? Не витрачаючи на це купу грошей?

Легко: подумайте, які саме предмети можуть сподобатися і стати в пригоді вашим клієнтам в громадському житті, що вони захочуть залишити при собі.

Різноманітність маркетингових інструментів

Як виглядає ваша маркетингова політика? Подумайте про наступне: якби вам довелося вибирати між однією і тією ж піцою два рази в тиждень або двома різними ланчами, що б ви вибрали? Ми думаємо, що більшість віддасть перевагу різноманітності.

Той же принцип працює для бізнесу. Використовуєте всю різноманітність рекламних ресурсів, експериментуйте з сувенірними товарами — це дуже важливо.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Бухгалтерія без помилок: ...
Наступна новина: Газоблоки Аерок: що ...

КОМЕНТАРІ