Особливості самостійної розкрутки групи VK

Особливості самостійної розкрутки групи VK

28.06.19 21:31 0 6683

Кожна людина може створити групу в соціальній мережі Вконтакте з метою заробітку грошей або ж просто для ведення різних цікавих блогів, постів. Спочатку розповімо про створення комерційних груп. Рекламодавці, якими в даній ситуації є приватні особи, підприємства, зацікавлені в продажу своїх товарів і послуг через інтернет, та зокрема використовують для цих цілей найбільшу соціальну мережу - VK. Так ось, ці рекламодавці звертають увагу на групи, які мають сотні тисяч або мільйони передплатників. Саме вони викуповують рекламні місця в групі для подальшого залучення потенційних клієнтів. Далі, ми розглянемо основні особливості та способи розкрутки групи. Ну розповість нам про це Олександр Диченко, на сайті якого: https://online-vkontakte.ru/2014/02/raskrutka-grupp-vkontakte.html безпосередньо можна знайти необхідну інформацію на тему розкрутки групи Вконтакте.

На що потрібно звернути увагу при розкрутці групи VK:

  1. Назва та тематика групи. Назва грає ключову роль при розкрутці, тому вона повинна бути оригінальною та цікавою. Слід вибрати певну тематику, щоб залучити підписників, зацікавлених в ній. Різноманітних тем дуже багато: акваріумний бізнес, бджільництво, фермерство, будівництво та багато іншого.
  2. Пошукові запити. Левова частка передплатників приходять саме через пошукові системи, хоча потрібен якийсь час для цього. Пошукові системи індексують інформацію Вконтакте, тому перший час слід створювати дуже якісні, унікальні, корисні та цікаві пости, які залучають потенційних підписників. Потенційний підписник набирає в пошуковій системі ключове слово з певної тематики, далі в браузері він побачить список сайтів на підставі ключових слів, де головну роль грає унікальність тексту, і, можливо, потрапить на вашу групу. Якщо пости цікаві та корисні, то передплатник підписується на цікаву йому групу. Для того щоб дізнатися, які ключові слова ефективні, можна застосувати сервіс Wordstat Yandex, і використовувати результати в створенні якісних постів. Так поступово збільшиться кількостей підписників. У групі не слід сподіватися на швидке збільшення підписників через пошукові системи, тому слід і самому активно попрацювати, агітуючи зробити репост групи або поста. Можна влаштувати конкурс, хто активніше робить репости, і оголосити невелику грошову або матеріальну винагороду. Також ряд сервісів пропонують послугу "Безпечна накрутка передплатників в групу Вконтакте", яка допоможе надати групі солідності та масштабності.
  3. Співробітництво. Можна зробити висновок співпрацю з групами-побратимами на схожу тематику. В цьому випадку ви будете користуватися їх рекламними майданчиками та навпаки. Це повинно вплинути на чисельність підписників у бік збільшення.
  4. Хештеги. Також збільшує чисельність передплатників застосування хештегів з ключовими словами в рядку пошуку новин Вконтакте. Підписників набере ключове слово і побачить вашу групу.
  5. Активність у групі. Набирати сотні тисяч передплатників недостатньо, адже рекламодавці звертають увагу на активність в групі, відзначають, скільки зроблено лайків і репостів, написано коментарів. Тому треба попрацювати та над цими питаннями, створити унікальні та цікаві теми, публікувати побільше яскравих, шокуючих новин. Крім того, люди обожнюють брати участь в різних опитуваннях.
  6. Унікальність текстів. Вона відіграє велику роль, тому що такі тексти дуже люблять пошукові системи та індексують їх. Як результат, ваша група буде в ТОПі пошукової системи. А якщо пости скопійовані звідки-небудь, то шансу опинитися на верхніх рядках практично немає.
  7. Використання сервісів накрутки. Можна використовувати безкоштовні сервіси накрутки. Ці сервіси забезпечать від 50 до 300 підписників у день. Однак варто бути обережним — через неякісну накрутки, групу можуть забанити.
  8. Контекстна реклама. Можна також використовувати контекстну рекламу Вконтакте, яка відображається збоку, і забезпечити надійний потік підписників за невелику плату, або ж просто купити рекламне місце в інших, більш розкручених груп. Але перше місце за швидкістю займає покупка місця під контекстну рекламу у Яндекс і Google. Саме вони здатні забезпечити потік до 1000 підписників e день. Але це задоволення дороге, тому що оплачується кожен перехід потенційного підписника через рекламу на вашу групу, незалежно від того, буде він підписаний чи ні.

Висновки

Застосування вищеописаних способів допоможе зробити вашу групу відвідуваною і популярною. Рекламодавець, звернувши на вас увагу, зв'яжеться з адміном групи для розміщення інформації про свої товари та послуги на платній основі.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ