Продающий текст на сайт

Продаючий текст: що це таке і як його написати?

10.07.19 19:30 0 3048

Продаючий, або рекламний текст — це вид текстового контенту, що розміщується на сторінках веб-сайтів. Основна його функція — спонукання відвідувача сайту, який його прочитав, придбати рекламований товар або скористається послугою.

Як написати текст, який буде продавати?

Продаючий текст — це вигідна та актуальна пропозиція, що в максимально стислій і цікавій формі розповідає про перевагу товару або послуги. При написанні даного тексту потрібно відмовитись від великої кількості сторонньої інформації та «енциклопедичності». Більш детально про те як створюються тексти, що продають, можна прочитати тут.

Структура продаючого тексту:

  1. Рекламний текст повинен володіти чіткою структурою. Успіх продаючого тексту полягає в його функціональності. Зазвичай перші 2-3 пропозиції містять інформацію про те, чому придбання даного товару або послуги вигідне або корисне. Ця частина тексту покликана зацікавити потенційного покупця. Далі йде основна частина, де більш детально розкривається суть пропозиції, її особливості та способи реалізації й, а при наявності, про бонуси та додаткові переваги. Не можна забувати також про заголовки, короткий зміст і розподіл тексту на смислові абзаци.
  2. Мова рекламних текстів. Уникайте канцеляризмів, надмірно довгих речень і смислових відрізків — текст, що повинен читатися легко і водночас бути інформативним. Спробуйте використовувати легкий стиль та різноманітну лексику; в цілому, створіть позитивний тон подачі інформації.
  3. Аудиторія тексту, мотивація читача на покупку. Спробуйте уявити середньостатистичного покупця даного товару або послуги. Враховуйте стать, вік, рід занять, рівень доходу, інтереси. Спробуйте мислити, як потенційний клієнт. Під час написання тексту уявіть, що Ви персонально звертаєтеся до цієї людини. Цей прийом може виявитися особливо корисним і дієвим, коли Ви не знаєте, з чого почати текст або відчуваєте інші труднощі. Пізніше, на етапі редагування, можна буде відкоригувати деталі.
  4. SEO-оптимізація. Природно, що продаючі тексти повинні добре індексуватися пошуковими системами. Це означає що вони маються бути унікальними та містити в собі запити, які просуваються. Узгодьте з замовником набір ключових фраз і кількість їх входжень, але використовуйте їх органічно: текст повинен виглядати як стовідсотково орієнтований на людей.

Висновки

Написання текст, який продає, є одним із найскладніших завдань в копірайтингу. Цілком природно, що текст, після його завершення, вимагає пильної вичитки, в ході якої здійснюється виправлення стилістичних і друкарських помилок, а також редагування і доведення тексту до розуму в цілому.


Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: 9 природных полезных ...
Наступна новина: Плюси та мінуси перил з ...

КОМЕНТАРІ