23 березня 2017 року сервісі Steam, в розділі раннього доступу, з'явилася гра Playerunknown's Battlegrounds, яка досить швидко взяла перше місце в топі продажів, а також отримала чимало позитивних відгуків від гравців й ігрової преси. Не оминули її стороною і стримери з летсплеєрами: переконатися в цьому можна, зайшовши на той же twitch або будь-який ігровий канал на youtube. Здавалося б, останнім часом продукти early-access м'яко кажучи недолюблюють, і таке до них ставлення можна зрозуміти: досить згадати той же DayZ Standalone. У чому ж причина такої популярності PUBG? Спробуємо розібратися. А розповість нам про це адміністратор сайту https://torrentigruha.ru/, на якому безпосередньо можна скачать PUBG.
Що потрібно знати про PUBG?
Розробником Playerunknown's Battlegrounds є корейська студія Bluehole Inc., відома створенням MMORPG "TERA", вона ж виступила і в ролі видавця. Пост головного дизайнера зайняв Брендан "Playerunknown" Грін, який раніше створив мод Battle Royale для гри ArmA 3. Концепція «Королівської Битви» з сотнею учасників сподобалася гравцям і пізніше перекочувала в відому H1Z1, правда вже під назвою "King of The Hill". Брендан, бачачи популярність свого дітища, вирішив не відставати та зробити з моду повноцінну гру. Нічого не нагадує?
Суть залишилася колишньою: 100 гравців скидають з літака, після приземлення (парашут відкривається автоматично, так що загинути на цьому етапі не вийде) необхідно роздобути собі спорядження та залишитися в живих. Варто відзначити, що траєкторія його польоту відрізняється від матчу до матчу, так що заздалегідь продумати місце висадки у вас навряд чи вийде. Здавалося б, все дуже просто та гра повинна швидко набриднути, однак у PUBG є деякі особливості:
- Командні режими гри. Так, ви не помилилися — розробники вирішили відійти від стандартної концепції free-for-all і ввели режими 2х2 і 4х4, що дозволяють вам боротися пліч-о-пліч зі своїми товаришами. І цей хід допоміг розв'язувати проблему кооперуючихся гравців, яка зустрічалася в оригінальному моді. Під кожен режим виділені окремі сервера, так що одинак відтепер не зіткнеться віч-на-віч з парою або четвіркою супротивників.
- Карта вражає своїми розмірами. В розпорядженні гравця 2 острови, перший з яких наповнений дрібними та великими містами й приватними будиночками, знайшлося також місце руїн і навіть енергостанції. На другому острові розташована військова база значних розмірів, на неї намагається висадитися найбільша кількість гравців. Правда, варто відзначити, що візуально міста практично не розрізняються, модельок будівель не так вже й багато, через що вони повторюються. З іншого боку, в кожен будинок можна зайти та досліджувати всі кімнати й поверхи — такий підхід безумовно заслуговує похвали.
- Техніка. Звичайно, розмах острова непорівнянний з локаціями з ArmA 3, але переміщатися по ньому пішки — задоволення сумнівне. Благо, турботливі розробники приготували для нас техніку, в число якої входять: УАЗ, легкова Dacia, двомісний багі, мотоцикл з коляскою й човен. Не сказати, що це занадто значний парк, але й гра, адже зовсім не про машини, так що такої кількості техніки вистачає з головою. Розставлені вони досить рівномірно по всій карті, й роздобути собі транспортний засіб завдання не важке, навіть якщо ви не знаєте точок його появи.
- Різноманіття зброї. Ось що точно радує, так це зброя, бо тут нас очікує цілий арсенал, що складається з: 4 штурмових гвинтівок, 4 пістолетів-кулеметів, 3 дробовиків, 4 снайперських гвинтівок, кулемета, арбалета і 3 пістолетів. Стволи дійсно відрізняються один від одного своїми характеристиками, у кожного з них є як плюси, так і мінуси, так що кожен зможе знайти собі зброю до душі. Про обвіс для неї розробники теж не забули, кожен ствол можна спорядити прицілом (яких тут також чимало), збільшеним магазином, компенсатором і т. д., що дозволить зробити його використання більш комфортним в певних ситуаціях. Присутні тут також 3 види гранат: осколкова, димова, світло-шумова та коктейль Молотова. Не забули розробники та про зброю ближнього бою, проте на даний момент вона є абсолютно марною.
- Спорядження. Все наявне в грі спорядження, можна розділити на 3 частини. До першої віднесемо одяг, який є абсолютно марний (не рахуючи снайперського камуфляжу) і потрібен тільки для кастомізації персонажа. Поточної її кількості цілком вистачає для того, щоб одягнути героя на свій смак. У другу запишемо корисні предмети гардероба, а саме шолом, бронежилет і рюкзак. Вони бувають трьох рівнів, відповідно чим вище рівень, тим краще характеристики предмета. У броні й шоломів це виражається в тому, яку кількість "урону" вони здатні винести. У рюкзаків — в їх місткості. До третьої ж відносяться медикаменти, патрони та обвіс для зброї, про які вже сказано вище.
Гра створена на движку Unreal Engine 4, і її графічна складова вельми тішить, але насолоджуватися красою моря, сидячи на березі скелястого пляжу, або пшеничним полем, яких тут чимало, заважає оптимізація, через яку налаштування доводиться знижувати практично до самого мінімуму навіть власникам далеко не найслабших комп'ютерів.