Цьогоріч цією послугою вже скористалися 829 жителів Тернопільщини.
У чому ж переваги? Це дистанційно, зручно, оперативно! Наприклад, якщо Ви загубили талончик на відвідування служби зайнятості, зайшовши у свій електронний кабінет, можна дізнатися дату і час наступного візиту; самостійно зареєструватися на участь в тренінгу, що зацікавив; довідатися про розмір нарахованої допомоги з безробіття. Через власний «електронний кабінет» також можна:
- підібрати роботу;
- створити резюме;
- ознайомитися з графіком і темами запланованих заходів: семінарів, тренінгів, ярмарків вакансій, презентацій роботодавців, засідань клубів, Днів відкритих дверей тощо;
- ознайомитися з можливостями тимчасової зайнятості;
- дізнатися про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості;
- переглянути опрацьовані вакансії та пропозиції роботи;
- дізнатися про можливості професійного навчання;
- скористатися сервісами профорієнтаційної платформи.
І все це – не виходячи із дому. Зареєструвати свій персональний електронний кабінет дуже просто. Для цього у місцевому підрозділі служби зайнятості Тернопільщини треба повідомити адресу електронної скриньки, отримати логін і пароль для входу в електронний кабінет. Відтак будь-якої миті Ви зможете отримувати потрібну інформацію, не витрачаючи зайвого часу.
Відділ інформаційної роботи Тернопільського обласного центру зайнятості
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Україні з’явився освітній ...
Наступна новина: Трамп закликав Китай ...