Контекстна реклама (PPC, Pay Per Click) існує паралельно з багатьма іншими видами реклами як в інтернеті: таргетована, тізерна, банерна, так і поза ним (офлайн) - реклама на телебаченні, радіо, в друкованих ЗМІ тощо. Нумо розгляньмо які переваги, а також недоліки, має PPC реклама в порівнянні зі своїми конкурентами. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "Wise Solutions" (розумні рішення): https://www.wise-solutions.com.ua/services/ppc/, в якої ви безпосередньо можете замовити послугу налаштування контекстної реклами в інтернеті.
Переваги контекстної реклами:
- Швидка окупність витрат на рекламу. Перші клієнти / замовники можуть з'явитися відразу після запуску рекламної кампанії.
- Оплата тільки за результат. Результатом контекстної рекламної кампанії є перехід потенційного клієнта по оголошенню на посадкову сторінку рекламодавця. Всі мережі контекстної реклами отримують оплату тільки за зроблений клік по оголошенню (звідки й назва - pay per click).
- Повний контроль над ціновою політикою рекламної кампанії. Загальний рекламний бюджет, витрати на рекламу протягом дня, а також вартість переходу по рекламному оголошенню встановлює сам рекламодавець, система встановлює тільки мінімальні значення.
- Реклама показується тільки цільової аудиторії. Налагодження та оптимізація рекламної кампанії дозволяє побачити рекламне оголошення тільки користувачам, зацікавленим у вашому товарі або послузі. При тому, що офлайн реклама, в основному, "б'є з гармати по горобцях".
- Прозора та всеосяжна аналітика. Аналізується абсолютно все: запит, місце і час, коли користувач прийшов на ваш ресурс, середня вартість кліка, ліда і т. д. Це дає можливість швидкого реагування на необхідні зміни в рекламній кампанії.
- Цільовий таргетинг. Широкі можливості зорієнтувати рекламу за часом, по регіонах показу, по аудиторії та демографії, також є функція ретаргетингу / ремаркетингу.
- Прогнозування. Можливість прогнозування та планування рекламних кампаній в рамках поточних бізнес-процесів.
Недоліки контекстної реклами:
- Висока ціна на деякі високочастотні пошукові запити. Це часто пов'язано з дуже "перегрітим" аукціоном, який "рухають до небес" деякі не досвідчені рекламодавці, які бажають отримати замовлення за будь-яку ціну, не замислюючись про рентабельність рекламних кампаній.
- Недобросовісна конкуренція. Це ніщо інше, як зклікування рекламних оголошень конкурентами та нецільові дзвінки.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Оптовая закупка туалетной ...
Наступна новина: «Центрокредит» - лучшая ...