Контекстна реклама: основні переваги та недоліки

Контекстна реклама: основні переваги та недоліки

20.08.19 18:17 0 4844

Контекстна реклама (PPC, Pay Per Click) існує паралельно з багатьма іншими видами реклами як в інтернеті: таргетована, тізерна, банерна, так і поза ним (офлайн) - реклама на телебаченні, радіо, в друкованих ЗМІ тощо. Нумо розгляньмо які переваги, а також недоліки, має PPC реклама в порівнянні зі своїми конкурентами. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "Wise Solutions" (розумні рішення): https://www.wise-solutions.com.ua/services/ppc/, в якої ви безпосередньо можете замовити послугу налаштування контекстної реклами в інтернеті.

Переваги контекстної реклами:

  1. Швидка окупність витрат на рекламу. Перші клієнти / замовники можуть з'явитися відразу після запуску рекламної кампанії.
  2. Оплата тільки за результат. Результатом контекстної рекламної кампанії є перехід потенційного клієнта по оголошенню на посадкову сторінку рекламодавця. Всі мережі контекстної реклами отримують оплату тільки за зроблений клік по оголошенню (звідки й назва - pay per click).
  3. Повний контроль над ціновою політикою рекламної кампанії. Загальний рекламний бюджет, витрати на рекламу протягом дня, а також вартість переходу по рекламному оголошенню встановлює сам рекламодавець, система встановлює тільки мінімальні значення.
  4. Реклама показується тільки цільової аудиторії. Налагодження та оптимізація рекламної кампанії дозволяє побачити рекламне оголошення тільки користувачам, зацікавленим у вашому товарі або послузі. При тому, що офлайн реклама, в основному, "б'є з гармати по горобцях".
  5. Прозора та всеосяжна аналітика. Аналізується абсолютно все: запит, місце і час, коли користувач прийшов на ваш ресурс, середня вартість кліка, ліда і т. д. Це дає можливість швидкого реагування на необхідні зміни в рекламній кампанії.
  6. Цільовий таргетинг. Широкі можливості зорієнтувати рекламу за часом, по регіонах показу, по аудиторії та демографії, також є функція ретаргетингу / ремаркетингу.
  7. Прогнозування. Можливість прогнозування та планування рекламних кампаній в рамках поточних бізнес-процесів.

Недоліки контекстної реклами:

  • Висока ціна на деякі високочастотні пошукові запити. Це часто пов'язано з дуже "перегрітим" аукціоном, який "рухають до небес" деякі не досвідчені рекламодавці, які бажають отримати замовлення за будь-яку ціну, не замислюючись про рентабельність рекламних кампаній.
  • Недобросовісна конкуренція. Це ніщо інше, як зклікування рекламних оголошень конкурентами та нецільові дзвінки.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: «Центрокредит» - лучшая ...

КОМЕНТАРІ