Щороку обсяги виробництва та реалізації зерна, у тому числі й на експорт, відчутно зростають. У 2018 році зернових і насіння олійних культур експортовано на 103 млн доларів США. У поточному році очікується, що сільськогосподарські товаровиробники області вироблять 2,5 млн тон зерна і понад 609 тис тон насіння олійних культур.
Понад 90 % наявних зерноскладів і елеваторів, що знаходяться на території області, базуються на залізничній колійній мережі — для переміщення зерна використовується саме залізничний транспорт. Торік, нагадаємо, оператори зернового ринку в області зіткнулися з проблемами відвантаження зерна через неналежне забезпечення «Укрзалізницею» вагонами-зерновозами. На сьогоднішній день зерновози поставляють 90% до потреби, за винятком ПП «Західагроінвест» м. Ланівці.
Варто зазначити, що наявний парк тепловозів Тернопільської дирекції на забезпечує потреби споживачів (зернових елеваторів) у тязі. Завантажені зерновози періодично стоять на станціях по одному-два тижні через відсутність тепловозів.
Основна стратегія щодо розподілу вагонів-зерновозів АТ «Укрзалізниця», Центру транспортної логістики, залишається без змін — максимальна маршрутизація перевезення зернових. Однак через відсутність достатньої кількості справних тепловозів залізниця не може відкрити потрібну для аграріїв кількість маршрутних станцій.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Британія: прем’єр просить ...
Наступна новина: Brexit: Королева Єлизавета ...