«Цими днями на шляхопроводі розпочалися роботи з буріння свердловин, куди надалі вмонтовуватимуть арматурний каркас та укладатимуть бетон. Завглибшки такі свердловини будуть 16м, - розповідає заступник міського голови Владислав Стемковський. - Після цього розпочнеться виведення колон, які стануть опорою для заливання розподільчої плити. Зараз такі роботи проводяться з однієї сторони колії, після чого розпочнуться на протилежній стороні. З кожної сторони планується влаштувати по сім колон»
Владислав Стемковський додає, що для повноцінного завершення робіт з реконструкції мосту, коштів з бюджету громади Тернополя є недостатньо, а якщо фінансування з держбюджету так і не надійде, то влаштування буро-набивних паль та основної опори шляхопроводу - це максимальне завдання, яке можна буде виконати за кошти з місцевого бюджету цього року.
До слова, одночасно з влаштуванням буро-набивних паль, підрядники на цій ділянці проводять заміну газопроводу середнього тиску, а з іншої сторони шляхопроводу виконується заміна мереж електропостачання.
Нагадаємо, Гаївський міст тривалий час перебував в аварійному стані, і зважаючи на той факт, що під мостом проходить залізнична колія, якою пересуваються як пасажирські, так і вантажні поїзди, міською радою вжито негайних заходів щодо недопущення виникнення будь-яких техногенних ситуацій, а саме: з 1 травня тут почалися роботи з реконструкції шляхопроводу. Той факт, що міст перебував в аварійному стані, нещодавно підтвердив і начальник дільниці ТОВ "Тернопіль Мостобуд" Роман Скиба, адже з його слів, під час демонтажу опори, вона «розсипалася» одразу після стикання з землею.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Ілон Маск каже,що не ...
Наступна новина: Фейгін: восьмеро українців ...