Переваги комплексного інтернет маркетингу

Переваги комплексного інтернет маркетингу

15.09.19 10:59 0 8052

Сьогодні все більше людей переносять свій бізнес в інтернет. Але щоб стати успішним онлайн-бізнесменом потрібно використовувати правильні методи просування власного ресурсу, такі як комплексний онлайн маркетинг. Ну а що це таке нам розповість співробітник агентства Adindex, яке безпосередньо ним займається.

Комплексний інтернет-маркетинг: що потрібно знати?

Якщо ви не маєте відношення до інтернет-маркетингу, будьте готові, що ваше розуміння справ буде відрізнятися від реальної картини. Це цілком нормально. Тільки інструменти мережевого маркетингу приведуть компанію до отримання позитивних результатів. Як результат, ви зможете підрахувати реальний прибуток.

Давайте простими та доступними словами сформулюємо поняття інтернет-маркетингу. Це методики та способи просування, спочатку налаштовані на збільшення цільової аудиторії сайту і прибутковості бізнесу. Сукупні послуги мережевого маркетингу — це список взаємопов'язаних між собою заходів з рекламування товарів, бренду або послуг в Павутині. Ланцюжок дій, який допомагає в максимально короткі терміни ти з великою ефективністю розкрутити веб-ресурс і зробити товар популярним.

Компоненти успіху

Нові сайти комерційного характеру з'являються в Інтернеті кожен день, і вони показують, що сегмент комплексних маркетингових рішень в Мережі постійно розширюється. Вдаючись до використання різноманітних методів одночасно, можна отримати декілька джерел для збільшення своєї клієнтської бази. Ефективну стратегію маркетингу, на яку буде орієнтуватися обрана методика, не можна створити без наступних важливих складових:

  • Сайт. Це не просто володіння будь-якою сторінкою в Інтернеті. Це майданчик, з якого буде здійснено старт продажу вашого бренду, товарів або послуг. Веб-ресурс повинен бути високої якості. Дизайн — тільки частина справи, важливіший контент. Користувач, який здійснює перехід по посиланню на сайт, повинен побачити зручну структуру, де швидко і без зусиль можна знайти все, що його цікавить. Контент повинен бути логічним і доступним.
  • Порівняння конкурентів. Маркетинг в Мережі — це одне, а аналіз конкурентів — основа всіх стратегій у світі. Для складання плану просування необхідно володіти інформацією про конкуруючі проекти. На цьому кроці відбувається формування успіху вашого онлайн-бізнесу в майбутньому.
  • Копірайтинг. Професіоналам під силу зробити хороший контент, який буде зрозумілий цільовій аудиторії (всі ключові фрази та слова, що необхідні для просування в системах пошуку, будуть продумані). Такий спосіб підходить для розробки реклами на банерах, прес-релізів в Глобальній Павутині та інше.
  • Пошук ресурсів для публікації посилань. Простіше кажучи, розміщення посилань на веб-проект на різних сайтах, де потенційні покупці ваших товарів і послуг шукають інформацію.
  • Розміщення статей та прес-релізів, що відповідають тематиці. Багато ЗМІ, які працюють онлайн, дають можливість скористатися їх послугами розміщення матеріалів. Платити за це чи ні — ви вирішуєте самі. Публікуючи на сторінках мережевих видань прес-реліз і статтю про діяльність вашої організації або пропонований товар, ви зможете примножити число зовнішніх посилань на ваш сайт. Це ще один варіант збільшити відвідуваність ресурсу.
  • Контекстна та банерна реклама. Це дорого, але ефективно. Часта поява бренду в блоці пошуку або на банерах пропорційно трансформується в реальні показники числа угод з продажу.
  • SEO. Без оптимізаційних технологій весь задум з численними заходами та прогнозуванням майбутнього прибутку може не мати ніякого сенсу. Пошукова оптимізація — це заняття топових позицій серед видачі в Гугл, Яндекс та інших пошуковиках. Таке місце дає гарантію, що на ваш сайт буде хороший потік відвідувачів. Вам просто потрібно знайти фахівців, що зможуть перетворити успішне SEO-просування в структурну частину стратегії інтернет-маркетингу.
  • Маркетинг в соціальних мережах. Сюди включають різні соціальні ресурси — форуми, блоги, групи та подібне. Мета маркетингу в соц. мережах — просування товару або послуги ненав'язливим, ненастирливим шляхом для заманювання клієнта за допомогою відгуків, відеороликів, створення тематичних спільнот.
  • Замаскований маркетинг. Найбільш тонкий метод в середовищі маркетингу. Ресурси застосовуються однакові, що для просування на соціальних медіа майданчиках, відмінність в тому, що реклама має бути прихованою. Захоплюючі привабливі матеріали — огляди, статті, відео — цінуються на будь-яких ресурсах, а грамотна «обережна» реклама їх абсолютно не псує. Ефективність підвищується вдвічі, коли позитивний досвід вживання придбаного товару дозволяє клієнтам самостійно включитися в процес просування вашого продукту. За часів технологічного прогресу та динамічного розвитку залишилося місце для сарафанного радіо. Тому безглуздо цим не користуватися.
  • Локалізація бізнесу. Вам хочеться перевести бізнес на певний майданчик Інтернету, наприклад, приступити до продажів товару в інших країнах? Локалізація приносить можливість комплексної підтримки корпорації, яка має інтереси в множенні ділових партнерів і аудиторії покупців за допомогою відкриття іноземних ринків. Такий метод представляє пакет консультативних послуг, що тягнуть за собою створення іншомовного веб-сайту та його розкрутку під необхідний формат — потреби потенційних клієнтів.
  • Нішева розкрутка. Професійні особливості галузі та нюанси виробництва можуть бути основою для розробки стратегії маркетингу. Даний підхід є застосування спеціальних інструментів відстеження та автоматизації: торговельних інтернет-майданчиків, прайс-агрегаторів. Додатково до співпраці залучають новинні портали, локальні проекти.
Всі методи в цьому комплексі взаємопов'язані. Скажімо так: деякі складові названої вище стратегії просування просто незамінні. Можливо, на перший погляд такий підхід виглядає складно. Тому маркетинг в Інтернеті — це заняття для професіоналів, яким навіть великі корпорації, які запускають нові торгові марки, передають на аутсорс.

комплексний інтернет-маркетинг

Переваги комплексного інтернет-маркетингу

Інтернет-маркетинг має на увазі застосування більш тонких способів виведення на ринок, що дозволяють значно скоротити витрати на просування продукту або бренду. Причому цей спосіб уможливлює в оптимальні терміни отримати запланований результат. Їм можна управляти та відчувати. Головними перевагами застосування комплексного підходу є:

  • інтерактивність;
  • наявність чіткого орієнтування — цільова група обирається ретельно;
  • повне дослідження відвідувачів інтернет-ресурсу, що дає можливість підвищити такі характеристики, як окупність реклами (контекстної або банерної) та конверсія інтернет-сторінки;
  • довготривалість результату — вона підтримується грамотним і методичним застосуванням всіх задуманих в рамках рекламної стратегії маркетингових ходів і технік, інструментів;
  • швидка адаптація до змін ситуації на ринку — в умовах, якщо нинішня обстановка на ринку товарів або послуг змінюється і настає зниження ефективності будь-якого з ваших інструментів, ймовірний збиток відшкодовуються шляхом збільшення продуктивності інших;
  • істотне збільшення сукупної лояльності — коли постійно взаємодіють всі залучені інформаційні майданчики та йде ефективне просування в соціальних мережах (коментарі на форумах, відгуки й т. д.), з часом створюється досить стабільний позитивний імідж вашого бренду;
  • доступна ціна — вартість ресурсів інтернет-маркетингу не порівняти з ціною реклами у звичайних засобах масової інформації;
  • швидкий початок ваших продажів.

Чому комплексний інтернет-маркетинг такий ефективний?

Ймовірно ніхто не думав, за рахунок чого власне комплексний підхід виявляється найуспішнішим. Як би логічно це не виглядало, але відбувається так не тільки через взаємодію різних способів. Результативний інтернет-маркетинг не може складатися з одного компонента. Крім загального результату компонентів успішності, перерахованих вище, є також і накопичувальний ефект: результативність кожного рекламного інструменту посилюється завдяки використанню попередніх інструментів. Це дозволяє створити сильну рекламну базу, що відкриває дорогу бренду до міжнародних стандартів. Результат буде прямо залежати від мети, яку ви собі поставили.

Крім цього, застосування широкого спектра методів веб-аналітики та різних статистичних показників надає можливість найбільш об'єктивно дати оцінку продуктивності роботи всіх елементів стратегічного маркетингу. Вони піддаються оцінці індивідуально та в якості групової роботи. Конкретизація реальної продуктивності вашої маркетингової кампанії або SEO-просування дасть можливість прийнятно розпланувати (або перепланувати) бюджет інтернет-маркетингу, знизивши цим вартість залучення клієнтів.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: Україна виборола першу ...

КОМЕНТАРІ