З ростом популярності інтернету в Україні та ажіотажним попитом на покупку автомобілів, все більш популярною стає продаж автомобілів через інтернет. Найбільшою популярністю користуються спеціалізовані безкоштовні дошки оголошень (автобазари), наприклад, https://parkdrive.ua/. Автомобільний базар — це безкоштовна дошка оголошень для розміщення приватних пропозицій з покупки та продажу авто. Простіше кажучи, звичайний авторинок тільки в інтернеті.
Тепер Вам не потрібно їхати на авторинок, купувати місце і днями «чергувати» біля свого авто. Автобазар все це зробить за Вас. Необхідно тільки додати оголошення, фото автомобіля, ціну та свій номер телефону. Після цього просто приймайте дзвінки та призначайте зустріч з потенційним покупцем у зручний час та зручному для вас місці.
Хтось скаже, а чому б не розміститися у великому друкованому виданні, присвяченому продажу авто?! Звісно ж ви можете, але онлайн Автобазар має ряд переваг в порівнянні з журналами та газетами.
Основні переваги автомобільних онлайн базарів:
- Перша з них — це абсолютна безкоштовність і простота використання. Вам не потрібно заповнювати купу бланків, бігти в банк, оплачувати квитанції та чекати поки ваше оголошення опублікують. Ви економите свій час, який, по суті, коштує грошей.
- Другою великою перевагою онлайн автобазару є те, що ваше оголошення доступне цілодобово для багатомільйонної аудиторії українських користувачів інтернету, кількість яких зростає з кожним днем.
- Ще одна перевага автобазару полягає в тому, що люди у яких є доступ в інтернет не поспішають йти в кіоск і купувати товстий журнал з оголошеннями. Навіщо? В інтернеті ж є все! Причому абсолютно безкоштовно і дуже добре класифіковане. Просто вводиш свої запити (ціна, модель, колір, двигун,...) і відразу виводиться список пропозицій.
- Також величезним плюсом онлайн автобазару є те, що Ви в будь-який час можете відредагувати або видалити своє оголошення і зміни наберуть чинності в протягом декількох секунд. Друковане видання так точно не зможе.
- Ще однією перевагою автобазару є те, що він не має кордонів. Будь-який відвідувач навіть не з Вашого міста і навіть не з України може легко знайти Ваше оголошення, що його цікавить. А з регіональним друкованим виданням це дуже малоймовірно, оскільки воно продається тільки у своєму регіоні.
Висновки
Вам вирішувати яким видом реклами користуватися. Але не варто забувати, що технології не стоять на місці, тому щоб домогтися успіху потрібно намагатися не відставати від них. Ви ж не користуєтеся досі бобінним магнітофоном? Правильно. Це ж громіздка і незручна річ. Давайте позбавимо себе від таких речей і в рекламі.