Як вибрати маркетингове агентство?

Як вибрати маркетингове агентство?

20.09.19 20:21 0 7076

На маркетингові агентства поширюються всі ті ж правила бізнесу, що і на будь-який інший сегмент послуг, тому у них теж є спеціалізація. Одні агентства можуть бути прекрасні в таких напрямках онлайн-маркетингу, як: SEO, SMM, управління репутацією і контент; інші — в аналітиці, стратегії, створенні клієнтського потоку, побудові максимальної ефективної воронки; треті — в брендингу, айдентиці, створенні обгортки, ритейл-маркетингу; четверті — у веб-дизайні або розробці сайтів найвищого рівня складності. Саме тому виникає логічне запитання: "Як вибрати собі таке агентство?". Нумо розберімося. Ну а розповість нам про це співробітник маркетингового агентства "ALEX+": https://alex-web.org/.

Вибираємо маркетингове агентство

При виборі маркетингового агентства слід звернути увагу на наступні пункти:

  • Портфоліо та компетенція. Невелике маркетингове агентство, як правило, тримається на 2-3 експертах в 3-4 областях. Тому перше, на що слід спиратися при виборі агентства по маркетингу — це портфоліо проектів і ключові компетенції. Обов'язково вивчіть проекти в портфоліо. Нерідко якщо молоде маркетингове агентство пише: "збільшимо аудиторію інтернет-магазину на 150 % за 2 місяці", це швидше за все означає, що до початку робіт аудиторія магазину становила 10 людей, а виросла до 25 (звичайно, перебільшуємо, але несильно). Аналогічно: якщо серед своїх послуг агентство позначило SERM - управління репутацією в пошукових мережах, це аж ніяк не означає, що у даної групи людей великий досвід в цій сфері. Можливо, з таким запитом звертався тільки один клієнт, і його завдання була нескладним. Якщо ваша репутаційна проблема дійсно серйозна, постарайтеся вибрати професіонала, який вирішував ще складніші проблеми, чим ваша.
  • Клієнти. Безцінною криницею інформації, звісно ж, є клієнти агентства. Якщо невелике агентство ставить серед своїх клієнтів логотипи величезних корпорацій, наприклад, Coca-Cola, Starbucks і Microsoft, в кращому випадку, вони робили для цього агентства якусь дрібницю, листівку або банер. Ця інформація може нескінченно тішити їх самолюбство, але не дасть ані найменшого розуміння, чому саме ця компанія може допомогти саме вам. Часто зустрічається і зворотний варіант: перерахована маса брендів і клієнтів з докладним описом мега-проектів, але жоден з них не відомий ні вам, ні Google. Це теж має насторожити. Знайдіть в портфоліо маркетингового агентства клієнта, ім'я якого вам хоча б відомо. Зрозумійте, що було розроблено для цієї компанії, і постарайтеся зрозуміти, чи користується компанія результатами роботи агентства. Не полінуйтеся, подзвоніть в цю компанію і розпитайте про підрядника. Відповідь може надати вам багато цікавої інформації.
  • Бюджет. Інструмент простий, але не треба покладатися виключно на нього. Дізнайтеся цінники на перелік необхідних вам послуг в 3-5 агентствах. Критично низька ціна — майже завжди однаково некомпетентність та ваш втрачений час. Ціна на 10-20 % вища середньої — можливо, гідна оплата якісного результату. Треба поспілкуватися з менеджером.
  • Спілкування з менеджером і фахівцем, який буде відповідати за реалізацію вашого проекту. Професіонал завжди може пояснити, як він буде вирішувати вашу задачу, навіть дитині — зрозуміло, доступно, логічно, без зайвих слів. Якщо ж людина сипле термінами та ви нічого не можете вловити — це погана ознака. Як клієнт ви має повне право розуміти стратегію, тактику та весь хід процесу, який оплачуєте. Професіоналізм завжди видно неозброєним поглядом, ви просто розумієте, що ця людина або команда впораються з вашим завданням. У спілкуванні можете попросити менеджера або експерта розповісти про те, як команда вирішувала подібні до вашого завдання раніше. Докладна та переконлива відповідь напевно зміцнить вашу довіру.
  • Рекомендації. Мабуть, цей пункт треба було поставити першим. Якщо ваш друг або партнер стикався з подібним завданням і маркетингове агентство успішно її вирішило, то він напевно поділиться цінним контактом. Або попередить, якщо маркетингове агентство взялося за його проект, витратило час і бюджет, але не показало ніякого результат.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Що собою представляє ...
Наступна новина: Натуральна косметика: плюси ...

КОМЕНТАРІ