Зовнішня реклама: що потрібно знати?

Зовнішня реклама: що потрібно знати?

02.10.19 18:48 0 5670

Зовнішня реклама — це один з основних двигунів бізнесу. Поряд з іншими видами реклами, зовнішня по праву займає друге місце за кількістю переглядів і лідируюче місце в ряду маркетингових заходів. З кожним днем, все більше компаній звертаються в рекламні агентства за допомогою (до речі, замовити виготовлення зовнішньої реклами за доступною ціною можна тут). Компанії вважають за краще використовувати рекламу з метою впізнаваності товару або послуги та зробити її більш затребуваною.

Безспірно, що зовнішня реклама має більшу частину аудиторії в порівнянні з іншими популярними джерелами реклами. У сучасному світі, сформувався цілий клас людей, які практично не дивляться або мало приділяють часу телебаченню, не слухають радіо, відвідують інтернет тільки за отриманням вузькоспеціалізованої інформації. Це коло людей відноситься до середнього класу та становить основний кістяк споживачів. Використовуючи зовнішні джерела інформації, ми можемо донести про свої товари та послуги цієї категорії людей.

Очевидним плюсом зовнішньої реклами є те, що вона не робить нав'язливого впливу на більшість людей. Жителі населених пунктів щодня бачать різні види рекламних джерел, будь-то рекламна вивіска або дахова установка, але всі вони не викликають дратівної реакції, тому користуються у споживачів довірою.

Самі популярні різновиди зовнішньої реклами:

  • Вивіски. Одним з найпоширеніших видів зовнішньої реклами є рекламні вивіски. Основна роль вивісок — створити у споживача образ довіри, що значною мірою підвищить рівень попиту та впізнаваності. Також вивіска вирішує інформаційну та навігаційну функції. Рекламні вивіски як правило монтуються на фасад будівлі, так звані фасадні вивіски — їх найчастіше використовують для залучення клієнтів в магазин або бутік, ресторан та інші схожі закладу. Досить часто можна зустріти й таблички вивіски, їх використовують для реклами готових продуктів і брендів, це дозволить збільшити впізнаваність та довіру споживачів.
  • Об'ємні літери. Також, великим попитом серед підприємств користуються об'ємні букви. І це не дивно! Вони вирішують абсолютно всі рекламні потреби. Дальність видимості, швидкість читання, різноманітність кольорів і форм — далеко не всі переваги цього рекламного продукту. Спектр використання досить широкий — це логотипи фірм, назви готелів і кафе. Такі літери можна зустріти практично в будь-якому бізнесі. Особливо популярно замовляти установку об'ємних літер на даху будівлі. Це додає особливої, рекламної ваги.
  • Неонові вивіски. Напевно, у кожної людини, при створенні образу зовнішньої реклами перше що приходить в голову — неонові вогні. Саме неонові вивіски є найпопулярнішими у світі. Перевагою неонової вивіски є те, що вона однаково яскраво світить як вдень, так і вночі. У міру розвитку технологій, неонові вивіски не споживають багато електроенергії, а також пожежобезпечні.

Як зробити зовнішню рекламу якісною?

  1. Світлова зовнішня реклама не повинна зливатися з фасадом будівлі, але повинна підходити по стилю будівлі.
  2. Вивіска повинна виділятися від інших носіїв реклами.
  3. Особливу увагу приділіть місцем розташування.
  4. Реклама повинна бути відкритою, проглядатися з далеку та під різними кутами огляду — від цього безпосередньо залежить залучення уваги відвідувачів.
  5. Вивіска повинна бути яскравою.
  6. Кольорове оформлення та форма конструкції повинні збігатися зі стилем підприємства.
  7. Всі використані матеріали повинні бути якісними та перевіреними.

Дотримуючись простих порад, Ви будете впевнені в тому, що використані кошти на рекламу працюють зі 100 % ефективністю.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Колеса для тачки: що ...
Наступна новина: Теплоизоляция: что нужно ...

КОМЕНТАРІ